انقلابی در پاسخگویی به مشتریان! معجزه‌ای برای تیم‌های دورکار!

در عصر دیجیتال، تیم‌های پاسخگویی دورکار برای ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان، نیازمند ابزارهای قدرتمند و انعطاف‌پذیر هستند نرم‌افزارهای مرکز تماس مدرن، این رویا را به واقعیت تبدیل کرده‌اند. با قابلیت‌های هوشمند مانند مسیریابی پیشرفته تماس‌ها، پاسخگویی خودکار و پشتیبانی چندکاناله، این نرم‌افزارها به تیم‌های دورکار قدرت می‌دهند تا از هر نقطه‌ای از جهان، خدمات حرفه‌ای و بی‌نظیری ارائه دهند. دیگر محدودیت جغرافیایی معنایی ندارد!

کسب های کارهای که برای تیم‌های دورکارشان، به راهکارهای تل سی اعتماد کرده‌اند

%178

افزایش ظرفیت اپراتورها

%178 افزایش ظرفیت اپراتورها و افزایش %50درصدی ظرفیت تماسهای ورودی

بیش از 16 سال

همکاری با امداد خودرو سایپا

با بیش از 16سال همکاری با امداد خودرو سایپا پشتیبان سفرهای شما هستیم.

42 میلیون نفر

ارائه خدمات یکپارچه به سازمان تامین اجتماعی

ارایه خدمات یکپارچه به 42 میلیون عضو سازمان تامین اجتماعی در مرکزتماس1420

چرا شما به تل‌سی علاقه‌مند می‌شوید

78٪ افزایش بهره‌وری تیم‌های پشتیبانی

با فراهم شدن دسترسی از راه دور به سیستم‌های مرکز تماس، تیم‌های دورکار می‌توانند بدون وابستگی به مکان فیزیکی، تماس‌ها را دریافت، مسیریابی و مدیریت کنند. این انعطاف‌پذیری باعث کاهش زمان پاسخگویی و افزایش رضایت مشتریان شده است، در حالی‌ که بهره‌وری اپراتورها نیز به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

63٪ کاهش نرخ از دست رفتن تماس

نرم‌افزارهای حرفه‌ای مرکز تماس با قابلیت‌های نظارت زنده و داشبوردهای تحلیلی، به مدیران امکان می‌دهند عملکرد تیم را در لحظه پایش کنند. این موضوع موجب شناسایی سریع گلوگاه‌ها، کاهش تماس‌های بی‌پاسخ و بهبود کیفیت سرویس در شرایط دورکاری شده است.

85٪ رضایت بیشتر کارکنان دورکار

کارکنان دورکار با استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته مرکز تماس که قابلیت‌هایی مانند تماس اینترنتی، اسکرپیت‌های تعاملی، و CRM یکپارچه دارند، احساس ارتباط مؤثرتری با تیم و مشتری دارند. این موضوع منجر به افزایش رضایت شغلی و کاهش استهلاک منابع انسانی می‌شود.

چگونه کمکتان میکنیم

ویژگی‌های محبوب که تیم‌های IT و عملیات در یک مرکزتماس پیشرفته و کارآمد، به آن اهمیت میدهند

تضمین عملکرد یکپارچه بدون محدودیت جغرافیایی

صاحبین کسب و کارها

مدیریت تیم در لحظه حتی از راه دور

حفظ کیفیت تعامل با مشتری در فضای غیرحضوری

کاهش زمان پاسخ و افزایش رضایت مشتری در دورکاری

چرا فقط تل سی

مطمعنا برای تیم‌های دورکار انتخاب‌های زیادی وجود دارد،
اما چرا می‌گویم تل‌سی؟

عملکرد پایدار در شرایط غیرمتمرکز

توانمندسازی تیم‌های توزیع‌شده بدون افت کیفیت خدمات مشتری

با استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته مرکز تماس، تیم‌های دورکار می‌توانند مانند یک واحد منسجم و هماهنگ فعالیت کنند. قابلیت‌هایی مانند دسترسی لحظه‌ای به داده‌ها، گزارش‌گیری زنده، و ارتباط یکپارچه با سایر سامانه‌ها، تضمین می‌کند که خدمات مشتری حتی در شرایط دورکاری نیز با کیفیت بالا، سرعت پاسخگویی مطلوب و هماهنگی کامل ارائه شود.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات

چابکی در مقیاس‌پذیری و مدیریت منابع

قابلیت رشد سریع و انعطاف‌پذیر بدون محدودیت‌های فیزیکی یا زیرساختی

نرم‌افزارهای مرکز تماس مدرن به سازمان‌ها امکان می‌دهند تا بدون نیاز به گسترش زیرساخت‌های فیزیکی، تیم‌های دورکار جدید را در مدت زمان کوتاه راه‌اندازی و مدیریت کنند. این انعطاف، خصوصاً در دوره‌های پیک تماس یا هنگام گسترش جغرافیایی فعالیت، باعث افزایش بهره‌وری و کنترل بهتر بر هزینه‌ها می‌شود.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات

افزایش رضایت مشتری با پاسخگویی مستمر

ارائه خدمات بدون وقفه، مستقل از زمان و مکان تیم پشتیبانی

تیم‌های دورکار، به کمک نرم‌افزارهای مرکز تماس، قادرند در شیفت‌های متنوع و مناطق زمانی مختلف به مشتریان پاسخ دهند. این امکان نه‌تنها باعث کاهش زمان انتظار تماس‌گیرندگان می‌شود، بلکه با تضمین پشتیبانی ۲۴/۷، تجربه‌ای روان و حرفه‌ای برای مشتریان فراهم می‌آورد که منجر به افزایش رضایت و وفاداری آن‌ها خواهد شد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات

بهینه‌سازی هزینه‌ها با حفظ بهره‌وری بالا

کاهش چشمگیر هزینه‌های عملیاتی بدون فدا کردن کیفیت تعاملات

با حذف نیاز به دفاتر فیزیکی، تجهیزات سنتی و منابع مصرفی مرتبط، سازمان‌ها می‌توانند هزینه‌های قابل توجهی را ذخیره کنند. در عین حال، تیم‌های دورکار با دسترسی به ابزارهای دیجیتال دقیق و کارآمد، عملکردی برابر یا حتی بالاتر از محیط‌های حضوری ارائه می‌دهند که این ترکیب، به یک مزیت رقابتی پایدار برای کسب‌وکارها تبدیل می‌شود.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات

افزایش کارآیی مرکزتماس با قدرت هوش مصنوعی

تصور کنید که بتوانید هر جزئی از مکالمه با مشتری را ثبت، تحلیل و به بینش تبدیل کنید. هوش مصنوعی تل سی این امکان را فراهم می‌کند تا مرکز تماس خدمات مشتریان شما، هوشمندتر و اثربخش‌تر از همیشه عمل کند.

سیستم به‌صورت خودکار تماس‌ها را رونویسی می‌کند، روندها را شناسایی کرده و احساسات مشتری را در تحلیل می‌نماید. مدیران پشتیبانی بدون نیاز به بررسی دستی، دید کاملی از عملکرد تیم به‌دست می‌آورند.

با خداحافظی با ارزیابی‌های وقت‌گیر تماس‌ها و بهره‌گیری از آموزش مبتنی بر داده، تیم شما می‌تواند نرخ حل مشکل در اولین تماس را افزایش دهد، مدت زمان پاسخ‌گویی را کاهش و رضایت مشتری را در تمام تماس‌های ورودی به‌ویژه در حوزه پشتیبانی، بهبود بخشد.

چرا ما را به‌عنوان راهکار مرکز تماس خود انتخاب کنید؟

ما می‌دانیم که انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. اگر کسب‌وکار شما در مسیر راه‌اندازی یا توسعه تیم‌های دورکار قرار دارد، انتخاب یک نرم‌افزار مرکز تماس قدرتمند و تخصصی، دیگر یک انتخاب نیست؛ بلکه یک ضرورت است. نرم‌افزار تل سی با در نظر گرفتن نیازهای دقیق تیم‌های غیرمتمرکز، زیرساختی امن، مقیاس‌پذیر و کاملاً حرفه‌ای فراهم می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نقص از دورکاری را برای شما و مشتریانتان رقم بزند:

با نرم‌افزار ما، دورکاری به مزیت رقابتی کسب‌وکار شما تبدیل می‌شود.

سوالات متداول

نرم‌افزار ما با ابزارهایی مثل اسکریپت پاسخگویی، مانیتورینگ زنده، ضبط تماس و ارزیابی عملکرد، تضمین می‌کند که کیفیت تعامل با مشتری در حالت دورکاری حتی از حالت حضوری نیز بهتر باشد.

بله، نرم‌افزار ما از APIهای متنوع پشتیبانی می‌کند و به‌راحتی با سیستم‌هایی مانند CRM، Helpdesk و ابزارهای گزارش‌گیری یکپارچه می‌شود.

تمام ارتباطات در نرم‌افزار ما رمزنگاری‌شده هستند و دسترسی‌ها بر اساس نقش‌های مشخص تعریف می‌شوند. همچنین امکان گزارش‌گیری دقیق از فعالیت‌ها برای جلوگیری از سوءاستفاده وجود دارد.

بله، نرم‌افزار ما امکان مدیریت تیم‌های ترکیبی را به‌صورت یکپارچه فراهم می‌کند، به طوری‌که فرقی نمی‌کند اپراتور در دفتر کار باشد یا در خانه—همه به یک استاندارد عملکرد متصل‌اند.

سیستم به‌صورت هوشمند تماس را به اپراتورهای دیگر منتقل می‌کند تا تجربه مشتری مختل نشود. همچنین امکان استفاده از نسخه موبایل یا پشتیبانی از چند مسیر ارتباطی برای تداوم خدمت فراهم است.

مرکزتماس تل‌سی، یک راهکار نرم افزاری پایدار، کارآمد و قابل اعتماد، جهت افزایش بهره وری کارشناسان و افزایش رضاتمندی مشتری

پیشنهاد میکنیم برای دموی محصولات، ثبت درخواست کنید