کنترل، شفافیت و مقیاس‌پذیری، همه در یک پلتفرم مرکز تماس هوشمند

با یک نرم‌افزار پیشرفته مرکز تماس، مدیران فناوری اطلاعات می‌تونن بدون پیچیدگی زیرساخت، یک سیستم ارتباطی پایدار، مقیاس‌پذیر و امن رو برای سازمان فراهم کنن. ابزارهای نظارت لحظه‌ای، یکپارچگی با سرویس‌های حیاتی سازمان و تحلیل‌های مبتنی بر داده، به تیم IT امکان می‌ده تا عملکرد را بهینه و تجربه مشتری را متحول کنند. بدون نیاز به زیرساخت فیزیکی یا پیچیدگی‌های سنتی.

کسب های کارهای بسیاری در بخش خدمات مشتریان، به تل سی اعتماد کرده اند

%178

لوگوی جدید همراه اول

افزایش ظرفیت اپراتورها

%178 افزایش ظرفیت اپراتورها و افزایش %50درصدی ظرفیت تماسهای ورودی

بیش از 16 سال

همکاری با امداد خودرو سایپا

با بیش از 16سال همکاری با امداد خودرو سایپا پشتیبان سفرهای شما هستیم.

42 میلیون نفر

لوگو سازمان تامین اجتماعی

ارائه خدمات یکپارچه به سازمان تامین اجتماعی

ارایه خدمات یکپارچه به 42 میلیون عضو سازمان تامین اجتماعی در مرکزتماس1420

چرا شما به تل سی علاقه مند می‌شوید

توسعه سریع، بدون پیچیدگی‌های فنی

دیگر نیازی به پیکربندی‌های دستی، سخت‌افزارهای سنتی یا تنظیمات پیچیده مخابراتی نیست. همه‌چیز به‌صورت گرافیکال، مقیاس‌پذیر و قابل‌مدیریت طراحی شده تا توسعه خدمات بدون وقفه و هزینه اضافی انجام شود.

هماهنگی کامل با سیستم‌های سازمانی

با ثبت خودکار داده‌های تماس، دید جامع‌تری نسبت به عملکرد تیم به‌دست آورید. تل سی، به‌صورت مستقیم با سیستم‌های CRM و Helpdesk شما یکپارچه می‌شود تا اطلاعات تماس‌ها در لحظه، دقیق و در جای درست ثبت شوند. بدون نیاز به مداخله دستی.

پایان دغدغه های مداوم در سیستم تلفنی

اتصالات ناپایدار و مشکلات کیفیت تماس را با زیرساختی پایدار و قابل‌اعتماد جایگزین کنید. دیگه نیازی نیست وقت ارزشمند تیم IT صرف رفع خطاهای تلفنی بشه. تیم‌های فروش و پشتیبانی روی مشتری تمرکز می‌کنن و شما روی استراتژی‌های کلان فناوری اطلاعات.

چگونه کمکتان میکنیم

ویژگی‌های محبوب که تیم‌های فناوری اطلاعات به آن اهمیت می‌دهند.

راه‌اندازی در کوتاه‌ترین زمان، مدیریت آسان با بیشترین بهره‌وری

چگونه شفافیت و کنترل کامل را برایتان فراهم می‌کنیم؟

مقیاس‌پذیر و پایدار، درست همان‌طور که نیاز دارید.

هماهنگ با سامانه‌های شما، بدون پیچیدگی

چرا فقط تل سی

می‌دانیم انتخاب‌های زیادی وجود دارد اما
چرا می‌گوییم تل سی؟
چون اعتقاد داريم محصولات نرم افزاري تل‌سی، با امکانات و قابليت های کاربردی، شما را در ارائه خدمات به بخش خدمات مشتريان، ياری خواهد کرد. ما در کنار شما هستيم تا بتوانيد مزايای يک سامانه پايدار و قابل اتصال به سامانه هاي ديگر را به سازمان خود اثبات کنيد.

راه‌اندازی ساده، بدون پیچیدگی‌های مرسوم

هر مهاجرتی را به تجربه‌ای روان و موفق تبدیل کنید، نه به نقطه‌ای از پشیمانی.

در بسیاری از سازمان‌ها، مهاجرت به سیستم‌های جدید با چالش‌های فنی، زمان‌بر بودن و نیاز به پشتیبانی مداوم همراه است. اما راهکار ما با معماری ابری و رابط کاربری کاربرپسند، فرآیند استقرار را به ساده‌ترین شکل ممکن رسانده است.

از راه‌اندازی سریع کاربران جدید گرفته تا اتصال خودکار به ابزارهای مدیریت مشتریان (CRM) و سیستم‌های Helpdesk، همه‌چیز برای یک استقرار بی‌دردسر آماده است. تیم فناوری اطلاعات شما می‌تواند بدون اتلاف منابع، زیرساخت تماس را در کمترین زمان مستقر کرده و بر اهداف کلان‌تری مانند بهینه‌سازی عملیات و ارتقاء تجربه مشتری تمرکز کند.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات

اوج هوشمندي در انتخاب​

انتخابی که خیال تیم IT را راحت می‌کند

وقتی پای انتخاب نرم‌افزار مرکز تماس وسط است، تیم‌های فناوری اطلاعات به چیزی بیشتر از یک سیستم پاسخگویی نیاز دارند. آن‌ها به راهکاری نیاز دارند که بدون دردسر راه‌اندازی شود، با زیرساخت‌های موجود هماهنگ باشد و در عین حال ابزارهای حرفه‌ای برای کنترل، نظارت و توسعه در اختیارشان بگذارد.
محصول تل سي با رویکردی منعطف و هوشمندانه طراحی شده تا دغدغه‌های رایج تیم‌های IT مثل نگهداری پیچیده، ناپایداری سیستم یا نبود گزارش‌های دقیق را برطرف کند. از یکپارچگی کامل با سامانه‌های سازمانی گرفته تا داشبوردهای تحلیلی و مدیریت پیشرفته کاربران، همه‌چیز آماده است تا شما روی استراتژی تمرکز کنید، نه رفع اشکال روزمره.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات

یکپارچه‌سازی واقعی، بدون دردسر

سیستمی بسازید که با دیگر ابزارهای شما به‌درستی حرف می‌زند، بدون وصله‌کاری و کدنویسی‌های طاقت‌فرسا

راهکار ما با ارائه‌ یکپارچه‌سازی‌های آماده و پایداری بالا، ارتباط بین مرکز تماس و سایر سامانه‌های کلیدی شما مانند CRM، Helpdesk، سیستم‌های گزارش‌گیری و ابزارهای مدیریت فرآیند را ساده و مؤثر می‌سازد.

با APIهای مستند، اتصال‌های از پیش آماده، و پشتیبانی از استانداردهای روز، زمان توسعه به‌شدت کاهش یافته و هماهنگی بین تیم‌ها بیشتر می‌شود. این یعنی نه فقط داده‌ها، بلکه فرآیندها هم در کنار هم کار می‌کنند و شما در جایگاه فرماندهی، دید کامل و دقیقی بر عملکرد سازمان دارید.

عالی هستین 

رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات

پنل پيکره بندي متمرکز

تغییرات پیچیده؟ از پنل تل سي، فقط چند کلیک فاصله دارند.

با رابط گرافیکی پیشرفته، تنظیم و مدیریت جریان‌های تماس دیگر نیازی به توسعه اختصاصی یا وابستگی به تیم فنی ندارد. ادمين سامانه می‌تواند به‌سادگی و در لحظه، مسیر تماس‌ها، قوانین مسیردهی، زمان‌بندی‌ها، پاسخ‌های خودکار، و حتی اتصال به سیستم‌های دیگر را تعریف و اصلاح کند.

از رابط گرافيکي کاربرپسند، پشتیبانی از منطق‌های شرطی و ابزارهای کشیدن و رها کردن (Drag & Drop)، همه چیز شفاف، سریع و کاملاً در کنترل شماست. بهره‌وری بالا، در کنار آزادی عمل واقعی.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات

هوش مصنوعی در خدمت داده‌های تصميم ساز

در دنیای امروز، تصمیم‌گیری بدون داده قابل اتکا، یعنی حرکت در تاریکی. راهکار ما با استفاده از هوش مصنوعی، هر مکالمه‌ی ورودی را به مجموعه‌ای از داده‌های دقیق تبدیل می‌کند: از تحلیل احساسات مشتری تا تشخیص خودکار الگوهای تکرارشونده در تماس‌ها.

با داشبوردهای تحلیلی زنده، گزارش‌های مبتنی بر KPI، و هشدارهای هوشمند، تیم فناوری اطلاعات شما می‌تواند عملکرد را ارزیابی کند، مشکلات را پیش از تبدیل‌شدن به بحران شناسایی کند، و به‌جای واکنش، پیش‌بینی کند.

چرا ما را به‌عنوان راهکار مرکز تماس خود انتخاب کنید؟

ما می‌دانیم که انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. اما در دنیایی که پایداری، یکپارچگی و بینش‌پذیری کلید موفقیت زیرساخت‌های ارتباطی هستند، راهکار مرکز تماس تل سی، انتخابی مطمئن برای تیم‌های IT است. با تمرکز بر امنیت، مقیاس‌پذیری و مدیریت ساده، ما به شما کمک می‌کنیم تا در کمترین زمان، بیشترین کنترل را داشته باشید.

ما اینجاییم تا پشتیبانی، نگهداری و راهبری مرکزتماس را برای شما ساده تر، مؤثرتر و حرفه‌ای تر کنیم.

سوالات متداول

بستگی به محصول انتخاب شده توسط مشتری دارد. تمامی محصولات تل سی، قابلیت نصب بر روی مشاین های مجازی (VM) را دارا میباشند. کوچکترین محصول تل سی، برروی یک VM نصب میشود و در محصولات با ظرفیت بالاتر، از سه تا چندین VM میتواند متغیر باشد.

قابلیت یکپارچه سازی با استفاده از اکثر تکنولوژی های استاندارد از قبیل xml-rpc،REST، SOAP و JDBC وجود داشته و امکان استفاده از هر یک از پارمترهای ریسپانس را فرآیندهای IVR و توزیع تماس و البته در ماژول (TITAN (TelC Agent Desktop را دارا میباشد.
در محصولات تل سی، میتوانید از طریق پنل مدیریت، به کمک رابط کاربری گرافیکی، بدون نیاز به دانش کدنویسی، وب سرویس خود را تعریف نموده و خروجی آن را در متغیر های مختلف، ذخیره نمایید. از این متغیر ها در تمامی طول مسیر IVR و تصمیم گیری ها سامانه، میتوانید استفاده کنید.

شرکت تل سی، دارای مجوز آپا از دانشگاه های فردوسی مشهد و امیرکبیر تهران بوده و همچنین در حال اخذ مجوز افتا از آزمایشگاه دانشگاه شریف است.

با حداقل ها شروع کنيد. عمده محوصلات تل سي، قابليت ارتقاء به نسخه هاي بالاتر را دارند. ما به شما در انتخاب محصول درست، کمک ميکنيم.

با تل‌سی، تیم IT شما می‌تواند بدون پیچیدگی‌های معمول، زیرساخت ارتباط با مشتریان را راه‌اندازی، مدیریت و توسعه دهد. مرکزتماس شما، همیشه در اوج عملکرد خواهد بود؛ سریع‌تر، هوشمندتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر!

پیشنهاد میکنیم برای دموی محصولات، ثبت درخواست کنید