مرکز تماس حرفه‌ای؛ ستون ارتباطی برای رشد پایدار کسب‌وکار شما!

در کسب‌وکارهای نیمه‌ بزرگ، ارتباط با مشتری فقط یک کانال نیست، بلکه یک مزیت رقابتی است. زمانی که تماس‌ها ساختارمند، قابل پیگیری و یکپارچه مدیریت شوند، تجربه مشتری به‌طور چشم‌گیری بهبود می‌یابد، بهره‌وری تیم‌ها افزایش می‌یابد و تصمیم‌گیری‌های مدیریتی دقیق‌تر و سریع‌تر می‌شود. یک نرم‌افزار مرکز تماس حرفه‌ای و نصبی، کنترل کامل، امنیت بالا و قابلیت سفارشی‌سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. درست همان چیزی که یک سازمان در حال رشد برای حرکت به سطح بالاتر نیاز دارد.

کسب و کارهای با حجم تماس های متوسط بسیاری، به تل سی اعتماد کرده اند

%178

افزایش ظرفیت اپراتورها

%178 افزایش ظرفیت اپراتورها و افزایش %50درصدی ظرفیت تماسهای ورودی

بیش از 16 سال

همکاری با امداد خودرو سایپا

با بیش از 16سال همکاری با امداد خودرو سایپا پشتیبان سفرهای شما هستیم.

42 میلیون نفر

ارائه خدمات یکپارچه به سازمان تامین اجتماعی

ارایه خدمات یکپارچه به 42 میلیون عضو سازمان تامین اجتماعی در مرکزتماس1420

چگونه کمکتان میکنیم

دغدغه های کسب و کارهای متوسط در مرکزتماس

پاسخ‌گویی بدون ازدحام، با مدیریت هوشمند تماس‌ها

هیچ اطلاعاتی گم نمی‌شود، همه چیز قابل ردیابی است!

هماهنگی بین واحدها، یکپارچگی در پاسخگویی

سوالات متداول

بله، نرم‌افزار به‌صورت کامل قابل نصب (On-premises) است.
این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده که روی سرورهای داخلی سازمان نصب شود و با سیاست‌های امنیتی، شبکه داخلی و تجهیزات شما سازگار باشد. نیازی به استفاده از سرویس‌های ابری یا وابستگی به زیرساخت بیرونی وجود ندارد

نرم‌افزار مرکز تماس قابلیت اتصال به انواع سامانه‌های داخلی شما را از طریق REST API، SOAP یا Database Integration دارد. این یکپارچگی باعث می‌شود اپراتورها اطلاعات مشتری، سفارش یا وضعیت مالی را در لحظه ببینند و تجربه پاسخ‌گویی حرفه‌ای‌تری ارائه دهند

بله، این نرم‌افزار برای مقیاس‌های متوسط تا بزرگ طراحی شده است.
ساختار ماژولار و انعطاف‌پذیر این سیستم به شما اجازه می‌دهد به‌سادگی ظرفیت تماس‌ها، تعداد اپراتورها یا شعب را افزایش دهید، بدون نیاز به تغییر در هسته سیستم. همچنین امکان پشتیبانی از چندین ترانک و سرور موازی وجود دارد.

امنیت در طراحی این نرم‌افزار اولویت اول بوده است.
تمام مکالمات و داده‌ها روی سرورهای داخلی شما ذخیره می‌شوند و دسترسی‌ها براساس سطوح نقش و رمزنگاری کنترل می‌شود. همچنین قابلیت بکاپ‌گیری، لاگ‌گیری دقیق و کنترل دسترسی کاربران در سطح سازمانی وجود دارد.

در سه مرحله آسان شروع کنید

مرحله اول : با ما تماس بگیرید

تیم فروش ما، از طریق تماس تلفنی در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سئوالات شما هستند. همچنین شما میتوانید از طریق فرم های ثبت نام در سایت، درخواست خود را برای دریافت دمو ثبت نمایید.

مرحله دوم : دمو دریافت کنید

همکاران ما در تیم فروش تل سی، در اولین زمان ممکن براساس نیازمندی های شما، جلسه ای برای دمو محصولات، هماهنگ خواهند کرد و کمک میکنند تا شما بتوانید با دید کافی، محصول مناسب خود را انتخاب نمایید.

مرحله سوم : شروع به استفاده کنید.

تیم نصب و استقرار تل سی، تا راه اندازی و تحویل کامل سرویس، در خدمت شما هستند تا اطمینان خاطر، تجربه جدید و لذت بخش خود را آغاز نمایید.

امکانات پرطرفدار برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ

مسیردهی هوشمند تماس‌ها

برای سازمان‌هایی با چند دپارتمان و تیم پاسخ‌گویی گسترده، مسیردهی هوشمند تماس‌ها یک ضرورت است. این قابلیت تماس‌ها را براساس مهارت اپراتور، نوع درخواست یا اولویت مشتری، به شکل خودکار به بهترین پاسخ‌گو منتقل می‌کند. نتیجه آن، کاهش زمان انتظار، افزایش رضایت مشتری و توزیع متوازن بار کاری بین تیم‌هاست.

گزارش‌گیری تحلیلی و داشبورد مدیریتی

در سازمان‌های در حال رشد، تصمیم‌گیری بدون داده دقیق امکان‌پذیر نیست. نرم‌افزار مرکز تماس با ارائه گزارش‌های تفکیکی و داشبوردهای مدیریتی لحظه‌ای، به مدیران کمک می‌کند عملکرد اپراتورها، میزان تماس‌ها، نرخ پاسخ‌گویی، تماس‌های از دست‌رفته و شاخص‌های SLA را با دقت بررسی کرده و تصمیمات مبتنی بر واقعیت اتخاذ کنند.

ضبط و آرشیو مکالمات و تماس ها

در بسیاری از کسب‌وکارهای نیمه‌ بزرگ، ثبت و نگهداری مکالمات یک الزام حقوقی، آموزشی و عملیاتی است. ضبط تماس‌ها باعث می‌شود امکان بازبینی، بررسی کیفیت پاسخ‌گویی، پیگیری شکایات، و همچنین مستندسازی دقیق تعاملات با مشتری فراهم شود—ابزاری قدرتمند برای کنترل کیفیت و شفافیت در سازمان.

یکپارچه‌سازی با سامانه‌های داخلی

وقتی اپراتورها در حین مکالمه به اطلاعات مشتری، سوابق خرید یا وضعیت سفارش دسترسی مستقیم داشته باشند، پاسخ‌گویی سریع‌تر، دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تری ارائه می‌شود. اتصال مرکز تماس به سیستم‌های داخلی سازمان باعث کاهش خطای انسانی، تسهیل در پیگیری و یکپارچگی جریان اطلاعات در سراسر سازمان خواهد شد.

"در همکاری با تل‌سی، مرکز تماس 1420 سازمان تامین اجتماعی در مدیریت تماس‌ها، با ۴۰٪ افزایش بهره‌وری و کاهش ۴۰٪ زمان انتظار تحولی چشمگیر را تجربه کرد. با راهکار هوشمند IVR تل‌سی، ۱۰۰٪ صفوف جدید تماس در لحظات اوج ترافیک مدیریت شدند."

مدیر پروژه شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین اجتماعی

"افزایش بهره‌وری ۹۶درصدی و کاهش تماس‌های از دست‌رفته ۹۸درصدی، دستاورد ما در مراکز تماس بانک کارآفرین با راهکار تل‌سی بود. این موفقیت کلیدی با پایداری سیستم، پاسخگویی بهینه و گزارش‌گیری پیشرفته تل‌سی محقق شد و رضایت ۱۰۰٪ ما از پشتیبانی، گواه این تحول است."

سرکار خانم نگین ملاحی‌آذر     |    کارشناس ارشد

"در مراکز تماس آسیاتک، ما توانستیم زمان انتظار را تا ۳۰٪ و تماس‌های از دست رفته را تا ۵۰٪ کاهش دهیم. این دستاورد بزرگ در مدیریت بی‌نقص تماس‌ها، با پایداری و یکپارچگی مثال‌زدنی سیستم تل‌سی برای ما به ارمغان آمد."

جناب آقای میثم خانمرادی    |    کارشناس فنی

"مراکز تماس رعد الغدیر با جهشی بی‌نظیر، افزایش ۹۰٪ اپراتورها و کاهش ۸۰٪ تماس‌های از دست رفته را تجربه کرد. این دستاورد مهم در ظرفیت و کیفیت، نتیجه ارتقاء به راهکار Universe تل‌سی و پایداری بی‌نظیر آن بود که رضایت کامل ما را از پشتیبانی‌شان به همراه داشت."

جناب آقای محسن کمال    |    مدیر فناوری اطلاعات

"ما با همکاری تل‌سی، تحولی چشمگیر را تجربه کردیم: کاهش ۹۰٪ زمان انتظار و ۹۰٪ تماس‌های از دست رفته. این راهکار هوشمند تل‌سی، مدیریت تماس‌های ما را بهینه ساخت و کنترل بر عملکرد مرکز تماس‌مان را به شکلی چشمگیر ارتقاء بخشید."

مدیر مرکز تماس شرکت ایران اقلام

محصولات متنوع با قیمت های متنوع براساس نیاز شما

پلنت

51

میلیون تومان

/ ماهیانه

شروع قيمت/ قيمت نهايي، براساس ظرفيت و نياز شما

Planet

یا

صورتجلسه گنجانده شده

استار

91

میلیون تومان

/ ماهیانه

شروع قيمت/ قيمت نهايي، براساس ظرفيت و نياز شما

Star

یا

صورتجلسه گنجانده شده

يونيورس (استاندارد)

401

میلیون تومان

/ ماهیانه

شروع قيمت/ قيمت نهايي، براساس ظرفيت و نياز شما

Universe (Standard Edition)

یا

صورتجلسه گنجانده شده

قابلیت
ارزيابي هوشمند تماس

7.5

میلیون تومان / ماهیانه

شروع قیمت ها براساس حجم تماس ها

شامل چه چیزی است؟

گزینه ای به جز تل سی

راه‌حل‌های دیگر؟ بله، وجود دارند. اما برای داشتن ابزاری قدرتمند، کارآمد و داشتن یک همراه همیشگی، تل سی بهترین گزینه است.

بکارگیری راهکارهای open source مثل Issable, FreePBX نیاز به حمایت و پشتیبانی نفرات فنی است و سازمانها عموما پس از راه اندازی در بلند مدت دچار مشکل دریافت خدمات پشتیبانی مناسب میگردند در تل سی با بیش از ۱۵سال سابقه خدمات با کیفیت و بدون وقفه را تجربه کنید.

نرم افزارهایی مثل Issabel, FreePBX انعطاف و قابلیتهای کمی در تعریف سطوح های مدیریتی و دسترسی به سیستم دارند با تل سی می توانید ساختار سازمانی خود را تعریف کرده و براساس آن دسترسی ها و نقشها را مدیریت کنید.

با بزرگ شدن کسب و کار شما در نرم افزار هایی مثل Issabel, FreePBX با محدودیت نحوه افزایش ظرفیت و نگهداری داده های مرکز تماس مواجه میشوند ولی تل سی امکان انتخاب راهکارهای کوچک ، متوسط و بزرگ و ارتقا بسته به نیاز شما را فراهم میکند.

مرکزتلفن و یا مرکزتماس برای شما یک دغدغه شده است؟ با ما تماس بگیرید. ما جذابیت را به تماس های شما بر میگردانیم!