هر تماس، فرصتی برای ساختن یک تجربه فراموشنشدنی است!
در دنیای امروز که رقابت بر سر جلب وفاداری مشتری بیش از هر زمان دیگری شدت گرفته، تجربه تماس با مشتری بهتنهایی میتواند تفاوت میان یک برند محبوب و یک برند فراموششده باشد. نرمافزار مرکز تماس، با هوشمند کردن مسیرهای ارتباطی، پاسخگویی سریع، و ثبت دقیق تعاملات، به کسبوکارها کمک میکند تا نهتنها نیاز مشتری را پاسخ دهند، بلکه از هر تماس فرصتی برای شگفتزده کردن او بسازند.
نتیجه؟ افزایش رضایت، وفاداری بیشتر و رشد پایدار کسبوکار.
- پاسخگویی سریع و دقیقی را در اولین تماس مشتریان فراهم کنید.
- گزارشهای تحلیلی به شما کمک میکند رفتار مشتریان را بهتر بشناسید و تصمیمات مؤثرتری بگیرید.
- با یکپارچهسازی کانالهای ارتباطی، درخواستهای مشتریان را بدون سردرگمی مدیریت کنید.
- با امکان شخصیسازی منوها و خدمات، برای هر مشتری یک تجربه منحصربهفرد و بهیادماندنی خلق کنید.
کسب های کارهای که برای تیمهای دورکارشان، به راهکارهای تل سی اعتماد کردهاند

%178
افزایش ظرفیت اپراتورها
%178 افزایش ظرفیت اپراتورها و افزایش %50درصدی ظرفیت تماسهای ورودی
بیش از 16 سال
همکاری با امداد خودرو سایپا
با بیش از 16سال همکاری با امداد خودرو سایپا پشتیبان سفرهای شما هستیم.
42 میلیون نفر
ارائه خدمات یکپارچه به سازمان تامین اجتماعی
ارایه خدمات یکپارچه به 42 میلیون عضو سازمان تامین اجتماعی در مرکزتماس1420
چرا شما به تلسی علاقهمند میشوید
۸۶٪ از مشتریان حاضرند برای تجربه بهتر، هزینه بیشتری بپردازند
تحقیقات نشان میدهد که تجربه مشتری به یکی از عوامل اصلی در تصمیمگیری خرید تبدیل شده است. کسبوکارها میتوانند پاسخگویی سریع، خدمات شخصیسازیشده و ارتباط بدون وقفه را فراهم کنند؛ عواملی که به طور مستقیم باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتری میشوند. این تجربه مثبت، نهتنها احتمال بازگشت مشتری را افزایش میدهد، بلکه او را به مشتریی میسازد که حاضر است برای خدمات بهتر، ارزش بیشتری قائل شود.
۷۰٪ از تجربههای خرید، تشکیل شده از احساس مشتری در طول تماس
نحوه برخورد با مشتری در زمان ارتباط تلفنی یا چت، نقش کلیدی در تصویر ذهنی او از برند دارد. نرمافزار مرکز تماس با ابزارهایی مانند مدیریت صف، یادداشتبرداری از تماسهای قبلی، و پاسخگویی هماهنگ در کانالهای مختلف، امکان ساختن تجربهای مثبت و احساسی خوشایند را فراهم میکند. وقتی مشتری حس کند شنیده میشود و ارزش دارد، احتمال رضایت و ادامه ارتباط او با برند بهشدت افزایش مییابد.
کاهش %10 زمان پاسخگویی، افزایش 30 درصدی رضایت مشتری
سرعت در پاسخگویی یکی از مهمترین انتظارات مشتریان امروزی است. نرمافزارهای پیشرفته مرکز تماس با توزیع هوشمند تماسها، نمایش اطلاعات لحظهای مشتری و سیستمهای پاسخگویی خودکار، زمان انتظار را به حداقل میرسانند. این کاهش زمان، نهتنها به کاهش نارضایتی کمک میکند، بلکه باعث تقویت حس کارآمدی و احترام به وقت مشتری میشود و در نهایت، افزایش چشمگیر رضایت مشتری را به همراه دارد.
چگونه کمکتان میکنیم
برخی قابلیت های کلیدی مرکز تماس در افزایش رضایت مشتری
کاهش زمان انتظار، افزایش اعتماد
- ماژول صف تماس هوشمند: اولویتبندی تماسها براساس نوع درخواست و سطح اهمیت
- ماژول توزیع خودکار تماس (ACD): هدایت تماسها به اپراتور مناسب بر اساس مهارت یا سابقه
- ماژول پاسخگوی خودکار (IVR): پاسخگویی اولیه بدون نیاز به اپراتور
- ماژول هشدار تماس های داخلی صف: اطلاعرسانی بلادرنگ به مدیر در صورت طولانی شدن صف یا انتظار
هر مشتری، یک تجربه منحصربهفرد!
- پروفایل مشتری: قابلیت ثبت اطلاعات مشتری برای پاسخگویی سریعتر و صمیمانه تر توسط کارشناسان.
- ثبت تعاملات قبلی مشتری : سوابق تماس های و تعاملات مشتری به شما برای پاسخگویی کارآمدتر، کمک خواهد کرد.
- یکپارچه سازی با CRM: تمام خریدهای مشتری به همراه وضعیت فعلی پرونده وی، در کنار سایر اطلاعات، همگی یکجا در اختیار کارشاسان پاسخگویی.
- ماژول امتیازدهی: نظرسنجی بعداز تماس و ثبت آن، به شما کمک میکند، تا مشتریان خود را دسته بندی و مشتریان راضی و ناراصی خود را شناسایی کنید.
دادههای تماس میتوانند راهنمای بهبود تجربه مشتری باشند؛ اگر بهدرستی تحلیل شوند.
- گزارشگیری پیشرفته:مشاهده شاخصهایی مانند مدت تماس، نرخ رضایت، زمان پاسخ
- ضبط مکالمات:بررسی کیفیت مکالمه برای آموزش و کنترل
- نظرسنجی پس از تماس: دریافت بازخورد واقعی از مشتری
- داشبورد مدیریتی: نمایش لحظهای KPIهای کلیدی برای تصمیمگیری سریع
چرا فقط تل سی
مطمعنا برای افزایش رضایت مشتری به کمک مرکز تماس، انتخابهای زیادی وجود دارد، اما
چرا میگویم تلسی؟
انعطاف در طراحی
انعطافپذیری بالا در طراحی فلوها و ویژگیها- تجربهای متناسب با نیازهای مشتری
وقتی یک مرکز تماس بتواند فرایندهای پاسخگویی، مسیردهی تماس و ارائه خدمات را دقیقاً بر اساس نوع کسبوکار و رفتار مشتری طراحی کند، تماسها سریعتر، دقیقتر و با احساس درکشدن بیشتری از سوی مشتری پاسخ داده میشوند. این تطبیقپذیری، حس احترام و توجه را به مشتری منتقل میکند.
قابلیت افزودن فیچرهای اختصاصی مانند ماژولهای خودکار، پیامرسانی هوشمند یا اتصال به پایگاههای داده بیرونی، به سازمانها این امکان را میدهد که خدمات را کاملاً شخصیسازی کنند. در نتیجه، مشتریان با تجربهای روبهرو میشوند که نهتنها کارآمد است، بلکه حس راحتی، امنیت و رضایت را در هر تماس به آنها منتقل میکند.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد
رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات
احترام به مشتری
پنل اپراتوری پیشرفته، کلید پاسخگویی سریعتر و دقیقتر به نیازهای مشتری است.
وقتی اپراتورها به محیط کاری ساده، یکپارچه و اطلاعات لحظهای مشتری دسترسی دارند، میتوانند بدون اتلاف وقت، پاسخهایی دقیق و متناسب با نیاز مشتری ارائه دهند. این سرعت و دقت در پاسخگویی، حس حرفهای بودن و ارزشگذاری را به مشتری منتقل میکند.
ویژگیهایی مانند نمایش سابقه تماس، دسترسی به پایگاه دانش، امکان ارسال پیام فوری و ارتباط با سامانه های حیاتی سازمان، باعث میشود هیچ چیزی از نگاه اپراتور پنهان نماند. نتیجه این شفافیت و آمادگی، تجربهای روان و رضایتبخش برای مشتری در هر تماس است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد
رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات
اعتماد به کیفیت
کیفیت و پایداری، تضمینکننده تجربهای بیوقفه و قابل اعتماد برای مشتری
وقتی تماسها بدون قطعی، تأخیر یا خطا انجام میشوند، مشتری احساس امنیت و اطمینان بیشتری نسبت به برند پیدا میکند. این ثبات در ارتباط، پایهای برای جلب اعتماد و افزایش رضایت مشتریان است.
پایداری نرمافزار همچنین به تیم پشتیبانی کمک میکند تا بدون درگیری با مشکلات فنی، تمرکز خود را بر روی کیفیت پاسخگویی و تعامل مؤثر با مشتریان بگذارند و این یعنی تجربهای روان، حرفهای و دلپذیر برای هر مخاطب.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد
رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات
حضور همیشگی
پشتیبانی فنی مطمئن و باکیفیت، نهتنها کاربران نرمافزار، بلکه مشتریان نهایی آنها را هم راضی نگه میدارد.
وقتی تیم پشتیبانی فنی بهسرعت مشکلات را حل میکند یا بهموقع پاسخ میدهد، سرویسدهی به مشتریان نهایی دچار اختلال نمیشود. این تداوم و کیفیت در خدمترسانی باعث میشود مشتریان کسبوکار تجربهای روان و حرفهای داشته باشند.
کاهش زمان قطعی، جلوگیری از خطاهای تکراری و رفع سریع ایرادات فنی، موجب افزایش اعتماد مشتریان نهایی به برند میشود. این پشتیبانی پشتصحنه، بهطور مستقیم رضایت بیرونی و تصویر مثبت برند را تقویت میکند.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد
رضا نادری مدیر فناوری اطلاعات
افزایش کارآیی مرکزتماس با قدرت هوش مصنوعی
تصور کنید که بتوانید هر جزئی از مکالمه با مشتری را ثبت، تحلیل و به بینش تبدیل کنید. هوش مصنوعی تل سی این امکان را فراهم میکند تا مرکز تماس خدمات مشتریان شما، هوشمندتر و اثربخشتر از همیشه عمل کند.
سیستم بهصورت خودکار تماسها را رونویسی میکند، روندها را شناسایی کرده و احساسات مشتری را در تحلیل مینماید. مدیران پشتیبانی بدون نیاز به بررسی دستی، دید کاملی از عملکرد تیم بهدست میآورند.
با خداحافظی با ارزیابیهای وقتگیر تماسها و بهرهگیری از آموزش مبتنی بر داده، تیم شما میتواند نرخ حل مشکل در اولین تماس را افزایش دهد، مدت زمان پاسخگویی را کاهش و رضایت مشتری را در تمام تماسهای ورودی بهویژه در حوزه پشتیبانی، بهبود بخشد.
چرا ما را بهعنوان راهکار مرکز تماس خود انتخاب کنید؟
ما میدانیم که انتخابهای زیادی پیش روی شماست. اما با راهکار مرکزتماس تل سی، تیم پشتیبانی شما میتواند روی مهمترین موضوع تمرکز کند. یعنی کمک به مشتریان، نه درگیر شدن با ابزارهای پیچیده. در ادامه، دلایلی را میخوانید که چرا کسبوکارهای در حال رشد ما را برای مدیریت تماسهای ورودی خود انتخاب میکنند:
- راهاندازی سریع و آسان بدون نیاز به زیرساخت پیچیده
- مسیریابی هوشمند تماسها بر اساس مهارت، در دسترس بودن یا اولویت مشتری
- یکپارچگی کامل با CRM و سامانه های بیرونی دیگر برای ارائه خدمات شخصیسازیشده
- داشبوردهای KPI و گزارشگیری پیشرفته برای تصمیمگیری آگاهانه
- کیفیت تماس شفاف و پایدار فراتر از انتظار
- پشتیبانی و مقیاسپذیری مناسب رشد کسبوکار شما
ما اینجاییم تا پشتیبانی را برای شما ساده تر، مؤثرتر و حرفهای تر کنیم.
سوالات متداول
چگونه نرمافزار مناسب مرکزتماس را انتخاب کنیم؟
به کیفیت تماس، قابلیتهای مسیریابی، گزینههای یکپارچگی، تحلیلها و مقیاسپذیری توجه کنید. پلتفرمی را انتخاب کنید که با حجم تماس و اندازه تیم شما متناسب باشد و ویژگیهایی ارائه دهد که نیازهای خاص کسبوکار شما را برآورده کند.
تماس هاي ورودي چیست و چگونه میتوانید آنها را با ما مدیریت کنید؟
تماس هايي هستند که توسط مشتریان آغاز میشوند. راهکار ما این تماسها را از طریق مسیریابی خودکار، منوهای IVR و توزیع مبتنی بر مهارت مدیریت میکند تا اطمینان حاصل شود هر تماسگیرنده بهسرعت و بهطور مؤثر به نماینده مناسب متصل میشود.
چهار KPI رایج که در یک مرکز تماس ورودی اندازهگیری میشوند کدامند؟
چهار KPI رایج که در یک مرکز تماس ورودی اندازهگیری میشوند عبارتند از:
- حل مشکل در اولین تماس (FCR)
درصد مشکلات مشتریان که در اولین تماس بدون نیاز به پیگیری بعدی حل میشوند. - زمان متوسط رسیدگی (AHT)
زمان متوسط صرف شده برای پاسخگویی به یک تماس، شامل زمان مکالمه، زمان انتظار و زمان جمعبندی. - سطح خدمت (SL)
درصد تماسهایی که در یک زمان معین پاسخ داده میشوند. این معیار برای ارزیابی کارایی و رضایت مشتری استفاده میشود. - رضایت مشتری (CSAT)
ارزیابی میزان رضایت مشتریان از خدمات دریافتی، معمولاً از طریق نظرسنجیهای پس از تماس اندازهگیری میشود.
ظرفيت دقيق مورد نياز خود را نميدانيد. چه محصولي را انتخاب کنيد؟
با حداقل ها شروع کنيد. عمده محوصلات تل سي، قابليت ارتقاء به نسخه هاي بالاتر را دارند. ما به شما در انتخاب محصول درست، کمک ميکنيم.
مرکزتماس تلسی، یک راهکار نرم افزاری پایدار، کارآمد و قابل اعتماد، جهت افزایش بهره وری کارشناسان و افزایش رضاتمندی مشتری
پیشنهاد میکنیم برای دموی محصولات، ثبت درخواست کنید