راهکارهایی برای هر تماس در هر مقیاس
راهکارهای حرفهای مرکز تماس
برای رشد، پایداری و تجربهای عالی
در دنیای امروز، مرکز تماس دیگر یک کانال ارتباطی نیست بلکه قلب تعاملات مشتریان با برند شما است. شرکت ارتباطات بینالمللی تلسی با طراحی و توسعه نرمافزارهای تخصصی و پیشرفته مرکز تماس، به کسبوکارها و سازمانها کمک میکند تا پاسخگویی را متحول، خدمات را شخصیسازی و ارتباط با مشتری را به یک مزیت رقابتی تبدیل کنند. معماری پایدار، ماژولهای قدرتمند، و قابلیت نصب در محل (On-premises) از ویژگیهاییست که نرمافزار مرکز تماس تلسی را به انتخاب اول سازمانهای حرفهای تبدیل کرده است.
وقتی با این شرکتها تماس میگیرید، حضور تلسی را حس میکنید.






%50
افزایش ظرفیت تماس
افزایش ظرفیت اپراتورها و افزایش 50% درصدی ظرفیت تماس های ورودی و خروجی
بیش از 16 سال
همکاری با امداد خودرو سایپا
با بیش از 16سال همکاری با امداد خودرو سایپا پشتیبان سفرهای شما هستیم.
42 میلیون نفر
ارائه خدمات یکپارچه به سازمان تامین اجتماعی
ارائه خدمات یکپارچه به 42 میلیون عضو سازمان تامین اجتماعی در مرکز تماس1420
گوشه ای از امکانات
نرم افزارهای مرکز تماس تل سی
یک پایگاه ارتباطی مجهز و قدرتمند
به چه تیم هایی کمک میکنیم؟
ما به بخشهای کلیدی کسبوکارتان کمک میکنیم تا وقت کافی برای دیگر کارهای مهم داشته باشند.
با گزارشات تصمیمساز، به افزایش درآمد و کاهش هزینهها دست یابید!
با دادههای تماس، گزارشات و تحلیل های هوشمند، برنامه ریزی و تیم خود را تقویت کنید.
- داشبوردهای آنلاین و تماسهای ضبط شده: فعالیتها را مانیتور، تماسها را بررسی و بصورت مستمر و برخط، تیم خود را هدایت و تقویت کنید.
- با گزارشات و تحلیل تماسها و اپراتورهای پاسخگو: عملکرد اشخاص و تیمها را ردیابی کنید و برای اهداف سازمان برنامهریزی کنید.
- با امکانات متنوع و قابلیتهای تخصصی مسیریابی تماس: اطمینان حاصل کنید که از ظرفیتهای کسب و کار خود، به بهترین شکل استفاده میکنید.
با ایجاد سناریوهای هوشمندانه، تارگتهای فروش را جابهجا نمایید!
تسکها را بهینه و ثبت اطلاعات را سادهتر کنید!
- با تماسهای خروجی و پیامهای صوتی: با استفاده بهینه از زمان، به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید.
- با کمپینهای سفارشی و متنوع و همینطور یکپارچهسازی با CRM: تماسهای هدفمند و جزئیات مشتریان در دستان شماست.
- با ضبط و تحلیل تماسها: عملکرد خود را پیگیری و با تجزیه و تحلیل تماسها، استراتژی فروش خود را بهطور مستمر افزایش دهید.
حذف تماسهای از دست رفته!
هدایت هوشمند تماس ها و ابزارهای قدرتمند در مدریت تماس مشتریان
- با قابلیت صف تماس و IVR: حجم تماسهای خود را مدیریت کنید و سرویسهای متنوعی برای مشتریان خود ایجاد نمایید.
- با قابلیتهای شنود و ورود به مکالمات و امکانات متنوع دیگر: همکاران خود را جهت ارائه سرویس هر چه بهتر به مشتریان یاری دهید.
- با آنالیز تماسهای از دست رفته: گزارشات متنوع و تحلیلهای هوش مصنوعی، نقاط ضعف و قدرت خود را در ارائه خدمات به مشتریان، اصلاح و تقویت کنید.
یکپارچهسازی آسان و بی دردسر!
بهراحتی نصب کنید. پایداری و قابل اعتماد بودن را تجربه کنید. بی دردسر، یکپارچه سازی انجام دهید. استخراج و توزیع گزارشات را خودکاری سازی کنید و وقت تیم را برای سایر وظایف استراتژیک سازمان، آزاد سازید.
- با پنل مدیریت مرکز تماس قدرتمند: راهبری بیدردسر سامانه را تجربه کنید. سناریوهای متنوع بسازید و از خودکارسازی فرآیندها لذت ببرید.
- با مسیریابیهای هوشمند براساس مهارت وساعات کاری اپراتورها: در استفاده بهینه از نیروها و مدیریت هزینه ها، به سازمان خود کمک کنید.
- با استفاده از محصولی با گواهینامههای معتبر: خیال خود را بابت امنیت راحت کنید.
تماس های غیرقابل استفاده؟ محدودیت دسترسی؟
زمان آن رسیده که به حداقل ها قانع نشوید!
ما در تلسی، راهکارهایی پیشرفته، در زمینه سیستمهای تلفنی و مراکز تماس ارائه میدهیم که ارتباطاتی شفاف، با قابلیت گسترش بینظیر و یکپارچگی کامل با ابزارهای کاربردی مثل CRM را تضمین میکنند.
کیفیت تماس
- قبل از تلسی: قطعیهای مکرر تماسها
- با کمک تلسی: کیفیت بالای تماسها و پایداری و تنوع ارتباطات
پشتیبانی
- قبل از تلسی: مشکل در دریافت پشتیبانی
- با کمک تلسی: پشتیبانی در سطوح مختلف و رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن
یکپارچگی
- قبل از تلسی: دغدغههای یکپارچه سازی با سامانههای دیگر سازمان
- با کمک تلسی: یکپارچه سازی بیدردسر با انواع سامانهها از جمله CRM
تماس های اشتباه
- قبل از تلسی: تماسهای غیرمعتبر و اشتباه
- با کمک تلسی: طراحی سناریوهای مختلف و کاربردی، مسیردهی هوشمند تماسها
وضعیت تماس
- قبل از تلسی: عدم دید روشن از وضعیت تماسها
- با کمک تلسی: گزارشات متنوع و تحلیلهای کاربردی با کمک هوش مصنوعی
قبل از تل سی
با کمک تل سی
کیفیت تماس
قطعیهای مکرر تماسها
کیفیت بالای تماسها و پایداری و تنوع ارتباطات
پشتیبانی
مشکل در دریافت پشتیبانی
پشتیبانی در سطوح مختلف و رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن
یکپارچگی
دغدغههای یکپارچه سازی با سامانههای دیگر سازمان
یکپارچهسازی بی دردسر با انواع سامانهها از جمله CRM
تماس های اشتباه
تماسهای غیرمعتبر و اشتباه
طراحی سناریوهای مختلف و کاربردی، مسیردهی هوشمند تماسها
وضعیت تماس
عدم دید روشن از وضعیت تماسها
گزارشات متنوع و تحلیل های کاربردی با کمک هوش مصنوعی
یکپارچه سازی با بـرند های مـختلف
پلی بهسوی تعالی و نوآوری بیمرز
تلسی با ابزارهای CRM، سیستمهای پشتیبانی، ابزارهای توانمندسازی و هوش سازمانی شما یکپارچه میشود تا یک استراتژی ارتباطی مثال زدنی ایجاد کند.





















قابلیت های جذاب
کارشناسان با کاهش نیاز به یادداشتبرداری، هفتهای چندین ساعت وقت بیشتر ذخیره میکنند. مدیران نیز از تحلیلهای هوشمند و یکپارچه AI برای بهبود فرآیند آموزش بهرهمند میشوند. موفقیت برای کارشناسان، موفقیت برای مدیران!
خلاصه سازی و استخراج موضوعات و برچسب ها
بازبینی مکالمات را کنار بگذارید، نکات کلیدی و موضوعات را سریع دریافت کنید و کارهای پس از تماس را به راحتی انجام دهید.
IVR هوشمند
با فرمان صوتی، بدون نیاز به گوش دادن به منوهای IVR با واحد و خدمات مورد نیاز ارتباط برقرار کنید.
تحلیل احساسات
احساسات در هر تماس را درک کنید، خدمات را بهبود داده و تیمها را بهتر آموزش دهید.
نسبت مکالمه و سکوت
الگوهای گفتوگو را شناسایی کنید تا تعادل ارتباطات را بهبود ببخشید.
هنوز تردید دارید؟
مطمئن نیستید؟ اکنون بررسی میکنیم که چرا بسیاری از سازمانها، همانند شما، تلسی را انتخاب کرده اند.
تیم پشتیبانی سریع، متخصص و همیشه همراه
با تیم پشتیبانی متخصص ما، هر چالشی را به فرصت تبدیل کنید. ما همیشه آماده پاسخگویی و حل سریع مشکلات شما هستیم.
اعتماد بلندمدت برندها، بهترین معرف ماست
اعتماد برندهای مطرح کشور به مدت 15 سال متوالی، گواهی بر کیفیت و پایداری راهکارهای ارتباطی تلسی است.
از ایده تا اجرا با مشاورههای تخصصی تلسی
با تیم مشاوره متخصص تلسی، راهکارهای مرکز تماس را دقیقاً متناسب با نیازهای کسبوکارتان طراحی و پیادهسازی کنید.
گزینهای به جز تلسی
راهحلهای دیگر؟ بله، وجود دارند. اما برای داشتن ابزاری قدرتمند، کارآمد و داشتن یک همراه همیشگی، تلسی بهترین گزینه است.
مشکلات پشتیبانی
بکارگیری راهکارهای open source مثل Issable و FreePBX نیاز به حمایت و پشتیبانی نفرات فنی است و سازمانها عموما پس از راهاندازی در بلندمدت دچار مشکل دریافت خدمات پشتیبانی مناسب میشوند. در تلسی با بیش از 20 سال سابقه، خدمات باکیفیت و بدون وقفه را تجربه کنید.
سطوح مدیریتی محدود
نرمافزارهایی مثل Issabel و FreePBX انعطاف و قابلیتهای کمی در تعریف سطوحهای مدیریتی و دسترسی به سیستم دارند. با تلسی میتوانید ساختار سازمانی خود را تعریف کرده و براساس آن دسترسیها و نقشها را مدیریت کنید.
محدودیت مقیاس پذیری
با بزرگ شدن کسبوکار شما در نرمافزارهایی مثل Issabel و FreePBX با محدودیت نحوه افزایش ظرفیت و نگهداری دادههای مرکز تماس مواجه میشوند ولی تلسی امکان انتخاب راهکارهای کوچک، متوسط و بزرگ و ارتقاء بسته به نیاز شما را فراهم میکند.
اهل هر صنعتی که باشید
نرم افزار و تکنولوژی
استفاده از یک نرمافزار مرکز تماس پیشرفته، به سازمانها امکان میدهد تا بهصورت متمرکز و هوشمندانه با کاربران، مشتریان و شرکای خود تعامل داشته باشند. این نرمافزار با یکپارچهسازی کانالهای ارتباطی، مدیریت تیکتها، مانیتورینگ لحظهای و گزارشهای دقیق، به تیمهای پشتیبانی و خدمات فنی کمک میکند تا سریعتر، مؤثرتر و با کیفیت بالاتری پاسخگو باشند؛ در نتیجه، رضایت مشتری افزایش یافته و بهرهوری عملیاتی شرکت به شکل چشمگیری بهبود مییابد.
پنج قابلیت پرطرفدار صنعت شما
یکپارچه سازی
خلاصه سازی و لیبل گذاری تماس ها
تحلیل احساسات
انتقال تماس
خدمات مالی
یک نرمافزار مرکز تماس پیشرفته نقش کلیدی در ایجاد اعتماد، پاسخ گویی سریع و ارائه خدمات شخصی سازی شده به مشتریان ایفا میکند. این نرمافزار با قابلیتهایی مانند احراز هویت امن، مدیریت دقیق درخواستها، ضبط مکالمات و اتصال به سامانههای مالی، به مؤسسات مالی کمک میکند تا تجربهای حرفهای، امن و بدون وقفه برای مشتریان خود فراهم کنند. نتیجه این تعامل هوشمند، افزایش وفاداری مشتری، کاهش ریسک عملیاتی و تسریع در فرایندهای مالی خواهد بود.
پنج قابلیت پرطرفدار صنعت شما
انتقال تماس
خلاصه سازی و لیبل گذاری تماس ها
ضبط قدرتمند مکالمات
گزارشات پیشرفته
گردشگری
استفاده از نرمافزار مرکز تماس به شرکتها این امکان را میدهد که خدماتی سریع، شخصیسازیشده و در دسترس به مسافران ارائه دهند. با پشتیبانی چندزبانه، مدیریت رزروها، پاسخگویی ۲۴ ساعته و اتصال به سیستمهای رزرو و پرداخت، این نرمافزار تجربهای روان و دلپذیر برای مشتریان ایجاد میکند. نتیجه آن افزایش رضایت مسافران، تسهیل در مدیریت بحرانها و ارتقای اعتبار برندهای گردشگری در بازار رقابتی است.
پنج قابلیت پرطرفدار صنعت شما
مدیریت قدرتمند صف
خلاصه سازی و لیبل گذاری تماس ها
ضبط قدرتمند مکالمات
گزارشات پیشرفته
فرهنگ و آموزش
نرمافزار مرکز تماس نقش مهمی در تسهیل ارتباط بین مؤسسات آموزشی، فرهنگی و مخاطبان ایفا میکند. با امکان پاسخگویی سریع به سوالات دانشجویان، والدین یا علاقهمندان، مدیریت ثبتنامها، زمانبندی کلاسها و ارائه پشتیبانی فنی برای آموزشهای آنلاین، این نرمافزار به بهبود تجربه یادگیرندگان و ارتقای بهرهوری آموزشی کمک میکند. همچنین با فراهمکردن گزارشهای تحلیلی، به مدیران امکان تصمیمگیری آگاهانه و بهبود مستمر خدمات را میدهد.
پنج قابلیت پرطرفدار صنعت شما
مرکز تماس برای شما یک دغدغه شده است؟
با ما تماس بگیرید تا
جذابیت را به تماس های شما اضافه کنیم.