شرکت ارتباطات بین المللی تل سی از سال ۱٣٨٤ به منظور ارائه خدمات و راهکارهای تلفنی مبتنی بر تکنولوژیهای نوین بویژه انتقال مکالمات بر بستر شبکه های کامپیوتری تاسیس گردید. در طول فعالیت این شرکت، پروژه های فراوانی توسط تیم های نرم افزاری و سخت افزاری مجموعه انجام شده است و افتخار همکاری با سازمانها و شرکتهای مختلفی را داشته ایم.
یکی از مهمترین و بارزترین مزیتهای محصولات نرم افزاری این شرکت این است که، این محصول توسط تیم نرم افزاری این شرکت تهیه گردیده است و به طبع با توجه به نیازهای شرکتهای ایرانی طراحی و تولید شده است و علاوه بر بروز رسانی های پیاپی امکان طراحی و تغییرات منطبق با نیاز مشتری را نیز خواهد داشت.
چرا تل سیشرکت ارتباطات بین المللی تل سی از جمله پر سابقه ترین و بهترین شرکت های ارائه دهنده سامانه های تلفنی از جمله مرکز تماس، مرکز تلفن و ... می باشد. این شرکت علاوه بر دارا بودن گواهی دانش بنیان از معاونت فن آوری اطلاعات ریاست جمهوری، موفق به دریافت رتبه 1 از شورای عالی انفورماتیک در زمینه "تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری" گردیده است. همچنین در سال 1395، تندیس صنعت نرم افزار برتر از سوی وزارت صمت، با افتخار به این شرکت تعلق گرفت. |
چرا مرکز تماسامروزه مرکز تماس به جزیی جدا نشدنی از شرکت ها و سازمان ها بدل شده است و بسیاری از فرآیندهای کاری را تحت تاثیر خود قرار می دهد. با وجود ماهیت نسبتا پیچیده راه اندازی مرکز تماس در شرکت ها، تاثیر این سامانه بر افزایش رضایتمندی مشتریان به قدری بالاست که شرکت ها را ملزم به پیاده سازی و بهره برداری از آن می نماید. در حال حاضر، کمتر شرکت معتبری را میتوان یافت که از این سامانه بهره نبرده و رضایتمندی مشتریانش را نیز همراه داشته باشد. |
چرا مرکز تماس تل سینرم افزار مرکز تماس تل سی يك نمونه كامل و جذاب از نسل جديد سيستمهاي تلفني می باشد كه توانمندي هاي بسياري به يك سيستم سانترال بخشيدهاند و به كمك اين توانمندي ها، اين سيستمها را از يك ابزار سنتي كه تنها تماسهاي تلفني را برقرار ميكردند، به يك ابزار پيشرفته تبديل نموده است. یکی از مهمترین و بارزترین مزیت های محصولات نرم افزاری این شرکت طراحی و تولید آن بر اساس نوع کاربرد و محتوای مورد نیاز مشتریان می باشد. اهتمام به کسب دانش های جدید، ارتقا سطح کیفی خدمات و بهبود عملکرد نرم افزارهای تولید شده در کنار تمرکز بر خواسته های مشتریان، کمک شایانی به ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات نموده است. |
امکانات کلیدی مرکز تماس تل سیسفارشی سازی: مرکز تماس تل سی کاملا بومی بوده و به مشتری این امکان را می دهد تا بر اساس نیازمندی خود، محصول مد نظر را مورد بهره برداری قرار دهد.
|
نزدیک بودن به مشتریانمان در طبیعت ماست. به خود می بالیم که با کسب مهارت در حوزه تخصصی کاریمان در هر شکل و اندازه ای، از شرکتهای کوچک گرفته تا سازمانهای بزرگ در پروژه ها حضور می یابیم و به آنها در بهبود ارائه خدمات یاری می رسانیم. ما مشتریانمان را در کانون هر کاری که انجام می دهیم قرار داده ایم چون معتقدیم رضایت مشتریان کلیدی برای هدایت و مسیردهی به پیشرفت شرکت می باشد. ما باور داریم که محقق کردن انتظارات مشتریانمان بهترین راه برای رشد شرکتمان است.
مشتریانمان تبلیغی برای کارمان هستند آنها ما را به مشتریان جدیدتر معرفی می کنند و ما زمانی رشدمان سریعتر خواهد بود که رضایت مندی را در تعاملاتمان حفظ نماییم.