Languages
مرکز تماس و مرکز تلفن تل سی
نسل جدید سیستم های هوشمند تلفنی

راهکار ها

مرکز تماس ابری

مرکز تماس ابری،مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپنرم افزار مرکز تماس ابری تل سی، نمونه ای مدرن و جذاب از نسل جديد سيستمهاي تلفني می باشد كه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، با معماری جدید، توانمندي هاي بسياري به ورژن سنتی این محصول بخشيده‌ و به كمك اين توانمندي ها، اين سيستمها را از يك ابزار ساده كه تنها تماسهاي تلفني را برقرار مي‌كردند، به يك ابزار پيشرفته تبديل نموده ‌است. سیستمهای تلفنی نوین در دنياي امروز و به ويژه در محيط هاي تجاري، مي‌توانند به عنوان يك مزيت رقابتي و در آينده ای نزديك به عنوان يك ابزار ضروری برای تجارت بكار روند.

 

اهداف تل سی

هدف کلان تل سی، ایجاد ابزارهایی است که به کمک آن، سازمان ها، اعم از کوچک و بزرگ، بتوانند رضایت مشتریان خود را افزایش دهند. لذا شعار تحول در خدمات، سرلوحه کار این شرکت قرار گرفته است. انگیزه اصلی طراحی و تولید نرم افزار مرکز تماس ابری، کاهش هزینه های تمام شده مشتری و همچنین افزایش چابکی و سرعت عمل در راه اندازی سامانه مرکز تماس می باشد.

 

بازار هدف

کلیه سازمان ها، شرکتها و همچنین اشخاص حقیقی که به انواع مختلف نسبت به ارائه خدمات تلفنی و ارتباط با مشتریان می پردازند، از جمله مشتریان بالقوه این محصول تلقی می شوند.

 

مزایای استفاده از مرکز تماس ابری

با توجه به افزایش روز افزون قیمت سخت افزار و محدود شدن واردات این اقلام از خارج از کشور، بسیاری از شرکتها و موسساتی که به طرق مختلف با تجهیزاتی مانند سرور، روتر و .... سر و کار داشتند، با مشکلات اساسی مواجه شده و برخی از آنها مجبور به انصراف از ادامه فعالیت شده اند.

مرکز تماس ابری،مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپدر مراکز تماس سنتی، با توجه به ماهیت معماری نرم افزار و شبکه ارتباطی، و همچنین علاقه مشتریان به ذخیره اطلاعات در شبکه داخلی، وجود سخت افزار جهت راه اندازی سامانه، امری اجتناب ناپذیر بود. در اینگونه پروژه ها، مشتریان گاها هزینه هایی فراتر از هزینه های خرید نرم افزار مرکز تماس را صرف خرید تجهیزات مورد نیاز و مرتبط با این سامانه می کردند و در خلال پروژه و در صورت نیاز به ارتقا ظرفیت سامانه، هزینه های بیشتری نیز در این خصوص متحمل می شدند. هزینه های نگهداری و خرابی تجهیزات نیز از جمله مواردی است که بار مالی مضاعفی به اینگونه شرکت ها تحمیل می نمود.

علاوه بر این، راه اندازی سامانه های مرکز تماس، با توجه به پیچیدگی های نرم افزار و همچنین دخیل بودن عوامل و ارگان های جانبی از جمله مخابرات، مستلزم صرف زمان و انرژی فراوان جهت بهره برداری از سامانه است که این امر در برخی از موارد تا دو ماه به طول می انجامد. زمانبر بودن دریافت خطوط ارتباطی از جمله سیپ ترانک هم از دیگر مشکلات مشتریان در پروژه های مرکز تماس سنتی می باشد.

با توجه به مسائل و مشکلات فوق الذکر و به جهت رفع موانع موجود و کم کردن اثر رکود اقتصادی بر شرکت های استفاده کننده از این سرویس، شرکت تل سی با تکیه بر دانش فنی و تجربه سالها فعالیت متمرکز در حوزه تولید نرم افزار مرکز تماس، پروژه طراحی و تولید نرم افزار مرکز تماس ابری را  در نیمه دوم سال 1397 آغاز نمود و پس از نزدیک به دو سال تحقیق و توسعه و همچنین انجام تست های کمی و کیفی متعدد، در تیر ماه 1399، نسخه تجاری اولیه این محصول را تحت نام "مرکز تماس ابری تل سی(VCC)"، مورد بهره برداری قرار داد.

با استفاده از محصول مرکز تماس ابری، مشتریان، بدون نیاز به خرید سخت افزار و حتی لینک ارتباطی جداگانه، می توانند از طریق اینترنت، نسبت به استفاده از این سرویس، با قیمتی به مراتب پایین تر از هزینه تمام شده مرکز تماس سنتی، اقدام کرده و شماره ای در این خصوص دریافت نمایند. لازم به ذکر است که پروسه خرید تا راه اندازی سامانه مرکز تماس ابری، در صورت انتخاب از پکیج های قیمتی از پیش تعریف شده محصول، در کمتر از یک روز کاری قابل انجام است که از این حیث، تفاوت محسوسی با مدل سنتی خود خواهد داشت.

 

مرکز تماس ابری،مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپ

مرکز تماس ابری تل سی در یک نگاه


  • مناسب برای کلیه شرکت ها در ابعاد مختلف

  • راه اندازی بصورت آنلاین و فوری

  • دارای پنل مدیریتی تحت وب

  • مناسب برای مراکز با الگوی چابک و کم هزینه

  • بروز رسانی نرم افزار بصورت آنی

  • قابلیت افزایش و کاهش ظرفیت بصورت آنی

  • قابلیت یکپارچه سازی با سایر راهنکارهای ابری

  • قابلیت ارائه انواع API در بستر مرکز تماس

  • قابلیت ارائه انواع امکانات و فیچرهای پیشرفته مشابه مرکز تماس های بومی

اطلاعات تماس
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر تحقیق و توسعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی ، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی