Languages

بازیابی رمز عبور

ایمیل خود را وارد کنید

ورود به حساب کاربری


مرکز تماس و تلفن تل سی
نسل جدید سیستم های هوشمند تلفنی

راهکار ها

مقایسه مرکز تماس
Jupiter (IPPBX) Planet Star Galaxy Universe
تعداد تماس هم زمان (حداقل / حداکثر) 5
(قابلیت ارتقاء تا 60 تماس همزمان)
10
(قابلیت ارتقاء تا 90 تماس همزمان)
30
(قابلیت ارتقاء تا 240 تماس همزمان)
30
(قابلیت ارتقاء تا 240 تماس همزمان)

(نامحدود)
تعداد اپراتور 5 10 30 30 نامحدود
نمابر امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
پیامک امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
ایمیل امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
صف چند رسانه ای امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
پنل آرشیو امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
پنل متمرکز ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
بستر راه اندازی باکس سخت افزار + نرم افزار ماشین مجازی تکی 3 ماشینه چندین ماشین مجازی چندین ماشین مجازی
توپولوژی یک نود یک نود یک نود توزیع شده چندین نود در یک نقطه
کاربرد شرکت های کوچک و متوسط شرکت های کوچک و متوسط شرکت های متوسط و بزرگ شرکت های بزرگ شرکت های خیلی بزرگ
شخصی سازی ندارد ندارد نیاز به ارتقا به نسخه star pluse نیاز به ارتقا به نسخه star pluse دارد
خدمات پشتیبانی تلفنی و تیکت بیس در ساعات کاری تلفنی و تیکت بیس در ساعات کاری انتخابی از بسته های پشتیبانی انتخابی از بسته های پشتیبانی انتخابی از بسته های پشتیبانی
ویزارد دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت فایل ها و گروه های فایل دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت داخلی ها دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت بایگانی دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت آرشیو دارد دارد دارد دارد دارد
محدوده های زمانی دارد دارد دارد دارد دارد
لیست شماره ها دارد دارد دارد دارد دارد
گزارش ساز امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
گزارش ساده تماس دارد دارد دارد دارد دارد
گزارش دسترسی به آرشیو و شنودهای انجام شده دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت قوانین انتقال تماس دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت کاربران و گروه ها و سطوح دسترسی دارد دارد دارد دارد دارد
وضعیت سیستم دارد دارد دارد دارد دارد
وب سرویس های پایه دارد دارد دارد دارد دارد
یکپارچه سازی امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
منوی صوتی ساده دارد دارد دارد دارد دارد
منو پیشرفته امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
مسیردهی هوشمند دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت موسیقی انتظار دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت متغیرها دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت کانال ها و ترانک ها دارد دارد دارد دارد دارد
گزارش تغییرات انجام شده روی پنل دارد دارد دارد دارد دارد
توزیع کننده بار تماس ندارد ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
تنظیمات دستی دارد دارد دارد دارد دارد
تنظیمات ساعت و شبکه دارد دارد دارد دارد دارد
تماس های جاری دارد دارد دارد دارد دارد
تابلو نظارت امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
درخت سازمانی و منابع انسانی دارد دارد دارد دارد دارد
دسترسی به لاگ ها و رخدادهای سیستم دارد دارد دارد دارد دارد
دفترچه تلفن دارد دارد دارد دارد دارد
TFTP و FTP مدیریت دارد دارد دارد دارد دارد
صف امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
کمپین امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
آستانه اطلاع رسانی دارد دارد دارد دارد دارد
کال بک امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
علت تماس دارد دارد دارد دارد دارد
اتاق کنفرانس دارد دارد دارد دارد دارد
صندوق صوتی دارد دارد دارد دارد دارد
تماس های جاری در منو دارد دارد دارد دارد دارد
وضعیت داخلی ها و ترانک ها دارد دارد دارد دارد دارد
بررسی صحت عملکرد سیستم دارد دارد دارد دارد دارد
گزارش پیشرفته تماس امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
گزارش زمانبندی شده امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
گزارش گیری اپراتور امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
گزارش گیری صف امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
شنود مکالمه دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت تماس ها دارد دارد دارد دارد دارد
نمودار تماس ها دارد دارد دارد دارد دارد
وب سرویس های پیشرفته امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
نظر سنجی پیامکی امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
پیام صوتی امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
تیکت صوتی امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش

ارتقا بسته :

ارتقا بسته از Star به Galaxy به سادگی انجام پذیر است. در حقیقت بسته Galaxy در برگیرنده تعدادی بسته Star می باشد که از طریق یک پنل مرکزی قابلیت مدیریت و گزارش گیری دارند. لذا ارتقا از Star به Galaxy تنها با پرداخت هزینه های ارتقا سرویس امکان پذیر می باشد.

  • تعداد تماس همزمان: تعداد تماس همزمان به معنی حداکثر تماس های ورودی به سیستم می باشد که رابطه مستقیم با تعداد خطوط E1 یا آنالوگ ورودی به سیستم دارد.
  • تعداد اپراتور/ داخلی: بسته به نوع استفاده از سیستم مشخص می گردد. معمولا استفاده اپراتورها در مراکز تماس صورت می پذیرد و استفاده داخلی ها در مراکز تلفن. سیستم تل سی محدودیتی در استفاده از گزینه های فوق ندارد.
  • نمابر: استفاده از زیر سیستم نمابر، کاربری های خاص جهت ارسال، دریافت و مدیریت نمابرهای سازمان را میسر می سازد و بر اساس نیاز مشتری به عنوان لایسنس افزایشی به سیستم اضافه می گردد.
  • پیامک: استفاده از زیر سیستم پیامک، کاربری های خاص جهت ارسال، دریافت، نظر سنجی و مدیریت پیامک های سازمان را میسر می سازد و بر اساس نیاز مشتری به عنوان لایسنس افزایشی به سیستم اضافه می گردد.
  • ایمیل: زیر سیستم ایمیل به عنوان ایمیل سرور سازمانی در اختیار قرار خواهد گرفت و بر اساس نیاز مشتری به عنوان لایسنس افزایشی به سیستم اضافه می گردد.
  • صف چند رسانه ای: مشتریانی که از سرویس های مختلف مرکز از قبیل پیامک، نمابر، ایمیل و مرکز تماس توامان استفاده می نمایند امکان این را دارند تا با استفاده از این پنل هر مدیا را به مدیای دیگر ارسال یا دریافت دارند.
  • پنل آرشیو: امکان مدیریت و جستجو در فایل ها و تماس های بایگانی شده مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پنل متمرکز: این زیر سیستم برای استفاده در مراکزی طراحی شده است که چند مرکز تماس در نقاط مختلف دارند و نیاز به مدیریت متمرکز و دریافت گزارش های متمرکز در مرکز اصلی دارند.
  • شخصی سازی (Customization): سیستمهای ارائه شده توسط شرکت تل سی براساس نیازهای بازار ایران طراحی و پیاده سازی شده اند لذا در بسیاری از موارد در برگیرنده کامل نیازهای شما می باشند. منظور از شخصی سازی (Customization) تامین نیازمندی خاصی است که با قابلیتهای موجود سیستم انجام پذیر نباشد و عموما توام با تغییر در کد برنامه ها و ساختار سیستمهای ارائه شده باشد. برای بسته Star و Galaxyدرخواستهای شخصی سازی مشتریان دریافت میشود و تنها براساس صلاح دید شرکت تل سی پیاده سازی های مربوطه انجام می گردد و شرکت تل سی تعهدی در زمان انجام یا نحوه انجام آن به استفاده کننده از بسته نخواهد داد ولی در بسته Universe شرکت تل سی متعهد است درخواست مشتری را بررسی و در صورت وجود امکان فنی با برآورد زمانی مشخص به انجام رساند. در هر صورت عملیات شخصی سازی دارای هزینه است که هزینه آن بسته به نوع و پیچیدگی آن به صورت مجزا دریافت خواهد شد.
  • توپولوژی: نوع فعال سازی سیستم می باشد که راهکار برای بسته Star به صورت تک مرکزی (عمدتا برروی یک Server یا به صورت ماشین مجازی)، برای Galaxy به صورت چند مرکزی (برروی یک یا چند Server در مراکز با پراکندگی جغرافیایی) و برای Universe به صورت متمرکز عمدتا برروی یک بستر Virtual فعال میگردد.
اطلاعات تماس
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه اول
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: ٣٤٦٣٤-۱۵۱۱٧ ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | شرکت دانش بنیان ارتباطات بین المللی تل سی، تولید کننده نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن