Languages
مرکز تماس و مرکز تلفن تل سی
نسل جدید سیستم های هوشمند تلفنی

راهکار ها

رایانش ابری

مرکز تماس ابری،مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپامروزه با گسترش طیف وسیعی از تکنولوژی های حوزه نرم افزار، در کنار افزایش سرعت، کیفیت و پایداری اینترت، سرویس های ابری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و بدلیل مزایای بیشماری که دارد، آینده را به خود اختصاص خواهد داد. جذابیت عمده این سرویس ها برای مشتریان نهایی، تاثیر مستقیم بر دو عنصر اساسی زمان و هزینه می باشد. مشتریانی که از اینگونه سرویس ها استفاده می کنند، دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت جهت تامین منابع سخت افزاری، زیرساختی و گاها نیروی انسانی ندارند و می توانند سرویس خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف زمان طولانی جهت رفع مشکل و بهره برداری از سامانه مربوطه، راه اندازی نمایند.

جذابیت روز افزون این سرویس ها، شرکت های بزرگ و محبوب حوزه نرم افزار را براین داشته است که راهکار ابری را نیز به سبد محصول خود اضافه نمایند. شرکت تل سی نیز که از جمله اولین و بهترین شرکت های تولید کننده نرم افزار مرکز تماس در ایران می باشد، از این قاعده مستثنی نبوده و از سال 1397، فرآیند تحقیق، توسعه و طراحی محصول مرکز تماس ابری را شروع کرد. به لطف خداوند متعال و به پشتوانه دانش فنی و تلاش بی وقفه تیم تحقیق و توسعه، محصول مورد نظر در سال 1399 مورد بهره برداری قرار گرفت و آماده سرویس دهی به مشتریان محترم می باشد.

 

مرکز تماس ابری،مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپ

مرکز تماس ابری تل سی

مرکز تماس ابری

مرکز تماس ابری،مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپنرم افزار مرکز تماس ابری تل سی، نمونه ای مدرن و جذاب از نسل جديد سيستمهاي تلفني می باشد كه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، با معماری جدید، توانمندي هاي بسياري به ورژن سنتی این محصول بخشيده‌ و به كمك اين توانمندي ها، اين سيستمها را از يك ابزار ساده كه تنها تماسهاي تلفني را برقرار مي‌كردند، به يك ابزار پيشرفته تبديل نموده ‌است. سیستمهای تلفنی نوین در دنياي امروز و به ويژه در محيط هاي تجاري، مي‌توانند به عنوان يك مزيت رقابتي و در آينده ای نزديك به عنوان يك ابزار ضروری برای تجارت بكار روند.

 

اهداف تل سی

هدف کلان تل سی، ایجاد ابزارهایی است که به کمک آن، سازمان ها، اعم از کوچک و بزرگ، بتوانند رضایت مشتریان خود را افزایش دهند. لذا شعار تحول در خدمات، سرلوحه کار این شرکت قرار گرفته است. انگیزه اصلی طراحی و تولید نرم افزار مرکز تماس ابری، کاهش هزینه های تمام شده مشتری و همچنین افزایش چابکی و سرعت عمل در راه اندازی سامانه مرکز تماس می باشد.

 

بازار هدف

کلیه سازمان ها، شرکتها و همچنین اشخاص حقیقی که به انواع مختلف نسبت به ارائه خدمات تلفنی و ارتباط با مشتریان می پردازند، از جمله مشتریان بالقوه این محصول تلقی می شوند.

 

مزایای استفاده از مرکز تماس ابری

با توجه به افزایش روز افزون قیمت سخت افزار و محدود شدن واردات این اقلام از خارج از کشور، بسیاری از شرکتها و موسساتی که به طرق مختلف با تجهیزاتی مانند سرور، روتر و .... سر و کار داشتند، با مشکلات اساسی مواجه شده و برخی از آنها مجبور به انصراف از ادامه فعالیت شده اند.

مرکز تماس ابری،مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپدر مراکز تماس سنتی، با توجه به ماهیت معماری نرم افزار و شبکه ارتباطی، و همچنین علاقه مشتریان به ذخیره اطلاعات در شبکه داخلی، وجود سخت افزار جهت راه اندازی سامانه، امری اجتناب ناپذیر بود. در اینگونه پروژه ها، مشتریان گاها هزینه هایی فراتر از هزینه های خرید نرم افزار مرکز تماس را صرف خرید تجهیزات مورد نیاز و مرتبط با این سامانه می کردند و در خلال پروژه و در صورت نیاز به ارتقا ظرفیت سامانه، هزینه های بیشتری نیز در این خصوص متحمل می شدند. هزینه های نگهداری و خرابی تجهیزات نیز از جمله مواردی است که بار مالی مضاعفی به اینگونه شرکت ها تحمیل می نمود.

علاوه بر این، راه اندازی سامانه های مرکز تماس، با توجه به پیچیدگی های نرم افزار و همچنین دخیل بودن عوامل و ارگان های جانبی از جمله مخابرات، مستلزم صرف زمان و انرژی فراوان جهت بهره برداری از سامانه است که این امر در برخی از موارد تا دو ماه به طول می انجامد. زمانبر بودن دریافت خطوط ارتباطی از جمله سیپ ترانک هم از دیگر مشکلات مشتریان در پروژه های مرکز تماس سنتی می باشد.

با توجه به مسائل و مشکلات فوق الذکر و به جهت رفع موانع موجود و کم کردن اثر رکود اقتصادی بر شرکت های استفاده کننده از این سرویس، شرکت تل سی با تکیه بر دانش فنی و تجربه سالها فعالیت متمرکز در حوزه تولید نرم افزار مرکز تماس، پروژه طراحی و تولید نرم افزار مرکز تماس ابری را  در نیمه دوم سال 1397 آغاز نمود و پس از نزدیک به دو سال تحقیق و توسعه و همچنین انجام تست های کمی و کیفی متعدد، در تیر ماه 1399، نسخه تجاری اولیه این محصول را تحت نام "مرکز تماس ابری تل سی(VCC)"، مورد بهره برداری قرار داد.

با استفاده از محصول مرکز تماس ابری، مشتریان، بدون نیاز به خرید سخت افزار و حتی لینک ارتباطی جداگانه، می توانند از طریق اینترنت، نسبت به استفاده از این سرویس، با قیمتی به مراتب پایین تر از هزینه تمام شده مرکز تماس سنتی، اقدام کرده و شماره ای در این خصوص دریافت نمایند. لازم به ذکر است که پروسه خرید تا راه اندازی سامانه مرکز تماس ابری، در صورت انتخاب از پکیج های قیمتی از پیش تعریف شده محصول، در کمتر از یک روز کاری قابل انجام است که از این حیث، تفاوت محسوسی با مدل سنتی خود خواهد داشت.

 

مرکز تماس ابری،مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپ

مرکز تماس ابری تل سی در یک نگاه


  • مناسب برای کلیه شرکت ها در ابعاد مختلف

  • راه اندازی بصورت آنلاین و فوری

  • دارای پنل مدیریتی تحت وب

  • مناسب برای مراکز با الگوی چابک و کم هزینه

  • بروز رسانی نرم افزار بصورت آنی

  • قابلیت افزایش و کاهش ظرفیت بصورت آنی

  • قابلیت یکپارچه سازی با سایر راهنکارهای ابری

  • قابلیت ارائه انواع API در بستر مرکز تماس

  • قابلیت ارائه انواع امکانات و فیچرهای پیشرفته مشابه مرکز تماس های بومی

مقایسه مرکز تماس
Jupiter (IPPBX) Planet Star Galaxy Universe
تعداد تماس هم زمان (حداقل / حداکثر) 10
(قابلیت ارتقاء تا 30 تماس همزمان)
15
(قابلیت ارتقاء تا 60 تماس همزمان)
30
(قابلیت ارتقاء تا 240 تماس همزمان)
90
(قابلیت ارتقاء تا 240 تماس همزمان)

(نامحدود)
تعداد اپراتور 10 15 30 90 نامحدود
نمابر ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
پیامک ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
ایمیل ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
صف چند رسانه ای ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
پنل آرشیو ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
پنل متمرکز ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش دارد
بستر راه اندازی باکس سخت افزار + نرم افزار ماشین مجازی تکی 3 ماشینه چندین ماشین مجازی چندین ماشین مجازی
توپولوژی یک نود یک نود یک نود توزیع شده چندین نود در یک نقطه
کاربرد شرکت های کوچک و متوسط شرکت های کوچک و متوسط شرکت های متوسط و بزرگ شرکت های بزرگ شرکت های خیلی بزرگ
شخصی سازی ندارد ندارد نیاز به ارتقا به نسخه star pluse نیاز به ارتقا به نسخه star pluse دارد
خدمات پشتیبانی تلفنی و تیکت بیس در ساعات کاری تلفنی و تیکت بیس در ساعات کاری انتخابی از بسته های پشتیبانی انتخابی از بسته های پشتیبانی انتخابی از بسته های پشتیبانی
ویزارد دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت فایل ها و گروه های فایل دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت داخلی ها دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت بایگانی دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت آرشیو دارد دارد دارد دارد دارد
محدوده های زمانی دارد دارد دارد دارد دارد
لیست شماره ها دارد دارد دارد دارد دارد
گزارش ساز امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
گزارش ساده تماس دارد دارد دارد دارد دارد
گزارش دسترسی به آرشیو و شنودهای انجام شده دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت قوانین انتقال تماس دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت کاربران و گروه ها و سطوح دسترسی دارد دارد دارد دارد دارد
وضعیت سیستم دارد دارد دارد دارد دارد
وب سرویس های پایه دارد دارد دارد دارد دارد
یکپارچه سازی امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
منوی صوتی ساده دارد دارد دارد دارد دارد
منو پیشرفته امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
مسیردهی هوشمند دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت موسیقی انتظار دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت متغیرها دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت کانال ها و ترانک ها دارد دارد دارد دارد دارد
گزارش تغییرات انجام شده روی پنل دارد دارد دارد دارد دارد
توزیع کننده بار تماس ندارد ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
تنظیمات دستی دارد دارد دارد دارد دارد
تنظیمات ساعت و شبکه دارد دارد دارد دارد دارد
تماس های جاری دارد دارد دارد دارد دارد
تابلو نظارت ندارد ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
درخت سازمانی و منابع انسانی دارد دارد دارد دارد دارد
دسترسی به لاگ ها و رخدادهای سیستم دارد دارد دارد دارد دارد
دفترچه تلفن دارد دارد دارد دارد دارد
TFTP و FTP مدیریت دارد دارد دارد دارد دارد
صف امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
کمپین ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
آستانه اطلاع رسانی دارد دارد دارد دارد دارد
کال بک امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
علت تماس دارد دارد دارد دارد دارد
اتاق کنفرانس دارد دارد دارد دارد دارد
صندوق صوتی دارد دارد دارد دارد دارد
تماس های جاری در منو دارد دارد دارد دارد دارد
وضعیت داخلی ها و ترانک ها دارد دارد دارد دارد دارد
بررسی صحت عملکرد سیستم دارد دارد دارد دارد دارد
گزارش پیشرفته تماس امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
گزارش زمانبندی شده ندارد ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
گزارش گیری اپراتور ندارد ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
گزارش گیری صف ندارد ندارد امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
شنود مکالمه دارد دارد دارد دارد دارد
مدیریت تماس ها دارد دارد دارد دارد دارد
نمودار تماس ها دارد دارد دارد دارد دارد
وب سرویس های پیشرفته امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
نظر سنجی پیامکی امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
پیام صوتی امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش
تیکت صوتی امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش امکان افزایش

ارتقا بسته :

ارتقا بسته از Star به Galaxy به سادگی انجام پذیر است. در حقیقت بسته Galaxy در برگیرنده تعدادی بسته Star می باشد که از طریق یک پنل مرکزی قابلیت مدیریت و گزارش گیری دارند. لذا ارتقا از Star به Galaxy تنها با پرداخت هزینه های ارتقا سرویس امکان پذیر می باشد.

  • تعداد تماس همزمان: تعداد تماس همزمان به معنی حداکثر تماس های ورودی به سیستم می باشد که رابطه مستقیم با تعداد خطوط E1 یا آنالوگ ورودی به سیستم دارد.
  • تعداد اپراتور/ داخلی: بسته به نوع استفاده از سیستم مشخص می گردد. معمولا استفاده اپراتورها در مراکز تماس صورت می پذیرد و استفاده داخلی ها در مراکز تلفن. سیستم تل سی محدودیتی در استفاده از گزینه های فوق ندارد.
  • نمابر: استفاده از زیر سیستم نمابر، کاربری های خاص جهت ارسال، دریافت و مدیریت نمابرهای سازمان را میسر می سازد و بر اساس نیاز مشتری به عنوان لایسنس افزایشی به سیستم اضافه می گردد.
  • پیامک: استفاده از زیر سیستم پیامک، کاربری های خاص جهت ارسال، دریافت، نظر سنجی و مدیریت پیامک های سازمان را میسر می سازد و بر اساس نیاز مشتری به عنوان لایسنس افزایشی به سیستم اضافه می گردد.
  • ایمیل: زیر سیستم ایمیل به عنوان ایمیل سرور سازمانی در اختیار قرار خواهد گرفت و بر اساس نیاز مشتری به عنوان لایسنس افزایشی به سیستم اضافه می گردد.
  • صف چند رسانه ای: مشتریانی که از سرویس های مختلف مرکز از قبیل پیامک، نمابر، ایمیل و مرکز تماس توامان استفاده می نمایند امکان این را دارند تا با استفاده از این پنل هر مدیا را به مدیای دیگر ارسال یا دریافت دارند.
  • پنل آرشیو: امکان مدیریت و جستجو در فایل ها و تماس های بایگانی شده مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پنل متمرکز: این زیر سیستم برای استفاده در مراکزی طراحی شده است که چند مرکز تماس در نقاط مختلف دارند و نیاز به مدیریت متمرکز و دریافت گزارش های متمرکز در مرکز اصلی دارند.
  • شخصی سازی (Customization): سیستمهای ارائه شده توسط شرکت تل سی براساس نیازهای بازار ایران طراحی و پیاده سازی شده اند لذا در بسیاری از موارد در برگیرنده کامل نیازهای شما می باشند. منظور از شخصی سازی (Customization) تامین نیازمندی خاصی است که با قابلیتهای موجود سیستم انجام پذیر نباشد و عموما توام با تغییر در کد برنامه ها و ساختار سیستمهای ارائه شده باشد. برای بسته Star و Galaxyدرخواستهای شخصی سازی مشتریان دریافت میشود و تنها براساس صلاح دید شرکت تل سی پیاده سازی های مربوطه انجام می گردد و شرکت تل سی تعهدی در زمان انجام یا نحوه انجام آن به استفاده کننده از بسته نخواهد داد ولی در بسته Universe شرکت تل سی متعهد است درخواست مشتری را بررسی و در صورت وجود امکان فنی با برآورد زمانی مشخص به انجام رساند. در هر صورت عملیات شخصی سازی دارای هزینه است که هزینه آن بسته به نوع و پیچیدگی آن به صورت مجزا دریافت خواهد شد.
  • توپولوژی: نوع فعال سازی سیستم می باشد که راهکار برای بسته Star به صورت تک مرکزی (عمدتا برروی یک Server یا به صورت ماشین مجازی)، برای Galaxy به صورت چند مرکزی (برروی یک یا چند Server در مراکز با پراکندگی جغرافیایی) و برای Universe به صورت متمرکز عمدتا برروی یک بستر Virtual فعال میگردد.

معرفی

این سرویس چهت در اختیار گرفتن سرور مجازی متناسب با نیاز برای اشخاص و سازمان ها در نظر گرفته شده است که با توجه به هزینه های مرتبط با خرید سرور، نصب، نگهداری و هزینه های مربوط با تامین نیرو و سرمایش آن عملا اقتصادی و بهینه خواهد بود. سرویس سرور مجازی کمک می نماید تا مشتری پس از عضویت به راحتی و سهولت هر چه تمامتر در سریعترین زمان ممکن به سرور مورد نیاز دست یابد و در دراز مدت به هزینه های گزاف موجود پایان دهد.

معرفی و بسته های:

  • بسته Starter
  • بسته Premium
مشخصات فنی
  بسته Starter بسته Premium
مشخصات Server مجازی CPU: 1 Core , RAM: 1 G, HD: 10 G CPU: 2 Core , RAM: 4 G, HD: 20 G
قابلیت ارتقا ماشین مجازی دارد دارد
آموزش فیلم آموزشی Online سه جلسه 2ساعته در محل مشتری + فیلم آموزشی +CD
تهیه نسخه پشتیبان از داده ها ندارد هفتگی (نگهداری ماهانه)
پشتیبانی تماس با شماره هوشمند 9092308888 تماس با شماره هوشمند 9092308888
بها (ریال) 99 هزارتومان 199 هزارتومان
starter
premium

پشتیبانی

به دلیل ماهیت عملکرد و حساسیت سیستمهای تلفنی و مراکز تماس که دائما در حال دریافت و ارسال تماس می باشد، عملکرد بهینه آن در لحظات حساس و بارهای ترافیکی بالا بسیار حیاتی تلقی می گردد. از این رو استفاده از خدمات و سرویس های پشتیبانی ضروری خواهد بود زیرا سیستم های تلفنی علاوه بر عملکرد خود با سیستم ها و دستگاه های دیگر سازمان منجمله CRM، خطوط ورودی تلفن، Router Gateway ها و . . . درگیر خواهند بود.
مشتریان محترم تل سی جهت بهره مندی رضایت بخش از محصول مرکز تماس این شرکت می توانند به تناسب نیاز و حساسیت موضوع نسبت به انتخاب سطح خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود اقدام کرده و از سرویس های آنلاین و خدمات پشتیبانی این مجموعه بهره مند گردند.

پشتیبانی

به دلیل ماهیت عملکرد و حساسیت سیستمهای تلفنی و مراکز تماس که دائما در حال دریافت و ارسال تماس می باشد، عملکرد بهینه آن در لحظات حساس و بارهای ترافیکی بالا بسیار حیاتی تلقی می گردد. از این رو استفاده از خدمات و سرویس های پشتیبانی ضروری خواهد بود زیرا سیستم های تلفنی علاوه بر عملکرد خود با سیستم ها و دستگاه های دیگر سازمان منجمله CRM، خطوط ورودی تلفن، Router Gateway ها و . . . درگیر خواهند بود.
مشتریان محترم تل سی جهت بهره مندی رضایت بخش از محصول مرکز تماس این شرکت می توانند به تناسب نیاز و حساسیت موضوع نسبت به انتخاب سطح خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود اقدام کرده و از سرویس های آنلاین و خدمات پشتیبانی این مجموعه بهره مند گردند.

جدول شرح خدمات پشتیبانی شرکت تل سی

ردیف شرح خدمات سطح
0 Bronze
Level
سطح
1 Silver
Level
سطح
2 Gold
Level
سطح
3 Diamond
Level
1 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت غیر حضوری در ساعات کاری 4 3 2 1
2 حداکثر زمان رفع مشکل به صورت حضوری در ساعات کاری 16 8 4 1
3 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت غیرحضوری خارج از ساعت کاری ندارد 6 3 2
4 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت حضوری خارج از ساعت کاری ندارد 16 12 8
5 کنترل دوره ای هر 6  ماه هر 3  ماه هرماه هر هفته
6 تهیه کپی پشتیبان از تنظیمات سیستم هر 6  ماه هر 3  ماه هرماه هر هفته
7 افزونگی نرم افزار ندارد ندارد دارد دارد
8 افزونگی سخت افزار ندارد ندارد دارد دارد
9 راه اندازی مجدد سیستم در زمان بروز مشکل حاد (Disaster Recovery ) پس از در اختیار قرار دادن سخت افزار 96 48 12 8
10 سقف خدمات حضوری رایگان در ماه ( مواردی که رفع مشکل نباشد) ندارد ندارد 4 8
11 تعداد نفرات مستقر در سازمان 0 0 0 1
ورود به سیستم تیکتینگ

مشاوره

شرکت تل سی با تکیه به دانش فنی و به روز خود خدمات مشاوره به سازمان ها و شرکت هایی که در صدد طراحی و ایجاد مراکز تلفنی، تماس، هات لاین و راهکارهای ویژه دارند را ارائه می نماید.

شرکت تل سی موفق شده است که راهکارهای خاص به عنوان مشاور و مجری به مشتریان خود ارائه دهد که نمونه هایی از خدمات ارائه شده در این حوزه در ذیل ارائه میگردد:

  • مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه مرکز تماس شرکت همراه اول ( 9990, 09129990)

    مرکز تماس همراه اول 9990 با ظرفیت بیش از 4000 تماس همزمان و درحدود 1میلیون تماس در روز جهت پوشش خدمات به حدود 45میلیون نفر مشترک به عنوان بزرگترین مرکز خدمات پاسخگویی کشور می باشد. با توجه به سوابق ارزشمند شرکت تل سی در خصوص اجرای پروژه های مرکز تماس، شرکت همراه اول این شرکت را جهت ارائه مشاوره تخصصی در زمینه مرکز تماس 9990 انتخاب نموده است و تا کنون دو قرارداد موفق در این رابطه اجرا گردیده است. قرارداد نخست با موضوع مشاوره به منظور انتخاب تامین کننده (Vendor) و قرارداد دوم مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه می باشد. در قرارداد اول شرکت تل سی اقدام به تکمیل اسناد، شرح نیازها، RFP و نیز ارزیابی شرکت کنندگان در مناقصه و امتیاز دهی به آنها نموده است. در قرارداد دوم که با توجه به گستردگی پروژه در کل کشور و نیز پیچیدگی شبکه همراه اول به لحاظ تعدد زیر سیستمها در مدت یکسال صورت گرفته است. شرکت تل سی در کلیه مراحل تعاملات فنی با ذینفعان، انتقال نیازمندیهای تجاری در قالبهای قابل ارائه در سامانه، مشاوره در تهیه و اجرای طرحهای توسعه ای زیر سیستمها و یکپارچه سازی آنها با سامانه مرکز تماس و برنامه ریزی جهت اجرای پروژه براساس اهداف و زمانبندی انجام شده همکاری نموده است و با تلاش انجام شده این پروژه موفق شده در کوتاه ترین زمان و منطبق بربرنامه اولیه زمانبندی شده به انجام رسد.

contact
order-form
faq

سایر راهکارها

شرکت تل سی با در اختیار داشتن تیم فنی با بیش از ده سال تجربه علمی و عملی در زمینه شبکه های مخابراتی (شبکه های مبتنی بر PSTN) و نیز شبکه های کامپیوتری (شبکه های مبتنی بر IP) توانمندی اجرای پروژه های خاص و راهکارهای ویژه جهت پوشش نیازمندهای مختلف در حوزه خدمات یاد شده را دارا می باشد. بر مبنای این مزیت رقابتی شرکت تل سی موفق گردیده پروژه های مختلفی را بویژه در شرایطی که نیاز به ارائه راهکارهای خاص فنی و مهندسی باشد ارائه دهد.

نمونه پروژه های انجام شده در این حوزه عبارتند از:

  • پروژه سامانه IVR اپراتور تلفن همراه تالیا
  • ارتباطات Hotline فازهای 6 ، 7 و 8 پارس جنوبی عسلویه
  • سامانه های نظارت وکنترل شبکه NOC
  • سیستم های آلارمینگ مبتنی بر خطوط شبکه های تلفنی
media
financial
اطلاعات تماس
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر تحقیق و توسعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی ، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی