Languages
مرکز تماس / کال سنتر تلسی
سامانه مرکز تماس/ کال سنتر پیک اسا(بن تک)
بازگشت به لیست اخبار

راه اندازی نرم افزار مرکز تماس (کال سنتر) تلسی در شرکت پیک آسا( بن تک)

  • تاریخ خبر: 1402/06/01
  • تعداد بازدید: 180
راه اندازی نرم افزار مرکز تماس (کال سنتر) تلسی در شرکت پیک آسا( بن تک)

شرکت پیک اسا(بن تک) مشغول در حوزه تولید و توسعه نرم افزار می باشد که این شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر و تحلیل تماس ها با مشتریان خود،  سامانه مرکز تماس (کال سنتر) تلسی را تهیه نمود. کال سنتر راه اندازی شده در این مجموعه، از دسته محصولات چابک و سریع شرکت تل سی می باشد که با توجه به بررسی های صورت گرفته و نیازسنجی انجام شده، پاسخگوی نیازهای فعلی و آتی مشتری خواهد بود.

شرکت ارتباطات بین المللی تل سی، دارای رتبه یک در تولید نرم افزارهای سفارش مشتری از شورای عالی انفورماتیک و ارائه دهنده راه حل های فنی در حوزه مرکز تماس، مرکز تلفن و VoIP می باشد.

اطلاعات تماس
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر تحقیق و توسعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی ، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی