تغییر زبان
مرکز تماس و تلفن تل سی
نرم افزار مرکز تماس چند رسانه ای تل سی شامل

راهکار ها

مراکز تماس و تلفن

نرم افزار مرکز تماس چند رسانه ای تل سی شامل یک مرکز تلفن نوین و مبتنی بر شبکه IP است که به امکانات چند رسانه ای نمابر (Fax)، پست الکترونیک (Email) و پیامک (SMS) تجهیز شده است. این نرم افزار به صورت یک راهکار برای شرکتها و سازمانهای متوسط تا بزرگ که نیاز به تعاملات بین سازمانی یا برون سازمانی از طریق تلفن، پست الکترونیک، نمابر دارند ارائه می گردد. این نرم افزار قابلیت مجتمع شدن با نرم افزارهای سازمانی مانند سیستمهای اتوماسیون اداری، ارتباط با مشتری (CRM) ، نرم افزارهای GIS و ... را دارا می باشد که بسته به نیازمندیهای سازمان می تواند با تمام قابلیتهای تلفنی و چند رسانه ای یا ترکیبی از آنها پیاده سازی شود. ایجاد مراکز خدمات پس از فروش و یا مراکز امدادی نمونه هایی از محیطهای کاربردی این نرم افزار می باشد. ویژگی ممتاز این نرم افزار ارائه زیر سیستمهای مرکز تلفن و امکانات چند رسانه ای در قالب یک پنل مدیریتی متمرکز می باشد.

نرم افزار مرکز تلفن تل سی يك نمونه كامل و جذاب از نسل جديد سيستمهاي تلفني هستند كه توانمنديهاي بسياري به يك سيستم سانترال بخشيده‌اند و به كمك اين توانمنديها اين سيستمها را از يك ابزار سنتي كه تنها تماسهاي تلفني را برقرار مي‌كنند به يك ابزار پيشرفته تبديل نموده‌اند. سیستمهای تلفنی نوین در دنياي امروز و به ويژه در محيطهاي تجاري مي‌توانند به عنوان يك مزيت رقابتي و در آينده نزديك به عنوان يك ابزار لازمه تجارت بكار روند.

برخی از ویژگیهای ممتاز مرکز تلفن تل سی عبارتند از:

  • يكپارچه شدن شبكه ديتا و تلفني و عدم نياز به دو شبكه مجزا تلفنی و دیتا با سیم شی مجزا
  • قابليت افزايش ساده تعداد درگاه‌ها (خطوط ورودی شهری) و داخلي‌ها
  • انعطاف بسيار بالا در فراهم كردن قابليتها و افزايش آنها
  • انعطاف بسيار بالا جهت تطابق و سازگاري با انواع شبكه‌ها و تجهيزات مخابراتي و ديتا
  • تنوع در بكارگيري انواع گوشي ها و روشهاي برقراري ارتباط با سيستم
  • مديريت ، كنترل و نظارت آسان
  • تجمع امكانات تلفنی، فکس، منوهای صوتی، صندوق صوتی VoiceMail و.... در ی سیستم و با هزينه كم
  • امکان برقراری ارتباط داخلی و بدون هزینه بین دفاتر وشعب (اعم از داخل و خارج کشور) و نیز امکان برقراری تماس بین الملل با هزینه نازل
  • امکان ارتباط با پایگاههای داده و سایر سیستمهای اطلاع رسانی جهت ایجاد پورتالهای صوتی و خدمات تلفنی خودکار
  • امکان ایجاد مراکز تماس با مکانیزم های صف تماس، ضبط و آرشیو مکالمات و...و نیز ایجاد امکانات سفارشی شما
  • امکان اتصال به خطوط معمولی تلفن شهری و نیز خطوط پرظرفیت E1 (ویژه شماره های کوتاه 4 و 5 رقمی)
  • امکان استفاده از نرم افزار در کنار انواع GWها و Access Serverها که پروتکل SIP را پشتیبانی می کنند مانند دستگاههای شرکت Cisco و یا Quintum

Planet

مرکز تماس Planet مناسب شرکت های کوچک می باشد که نیاز به مرکز تماس یا تلفنی محدود دارند و تعداد تماس های همزمانشان بیش از 30 تماس همزمان نخواهد بود. این مرکز امکانات لازم برای یک مجموعه کوچک دارای سرویس تلفن، نمابر و پیامک را نیز فراهم می نماید و از طریق منوی IVR موجود می تواند به افزایش و ارتقای بهره وری شرکت های کوچک کمک شایانی نماید.

Planet

برخی از ویژگیهای مهم Planet عبارتند از:

  • حداکثر 60 تماس همزمان
  • افزودن داخلی یا اپراتور بدون محدودیت
  • دارای پنل نمابر
  • دارای پنل پیامک
  • ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی در ساعات کاری

 

مشخصات فنی

60
تماس هم زمان
نامحدود
اپراتور بدون محدودیت
دارای پنل نمابر
دارای پنل پیامک
دارای خدمات پشتیبانی تلفنی

Star

مرکز تماس Star مناسب برای سازمان ها، شرکت ها و ارگانهایی می باشد که نیاز به مرکز تماس یا تلفن در سازمان مرکزی دارند تا از این طریق امکان کنترل و مدیریت تماسهای ورودی، ارسال یا دریافت پیامک، ارسال یا دریافت نمابر و تجهیز ایمیل سازمانی و دریافت خدمات مرتبط با سازمان بر روی IVR را داشته باشند.
بنا به نوع و حیطه فعالیت تنوع استفاده از ابزارهای موجود در مرکز تماس Star بسیار زیاد است که هر مشتری با توجه به نوع عملکرد از آن بهره خواهد برد.
این محصول قابل استفاده در مراکز درمانی، سازمان های خدمات محور، سازمان های آموزشی، سازمان های امدادی، سازمان های امنیتی، و شرکت های متوسط تا بزرگ می باشد.

Star

برخی از ویژگیهای مهم Star عبارتند از:

  • حداکثر 120 تماس همزمان
  • افزودن داخلی یا اپراتور بدون محدودیت
  • با قابلیت افزایش پنل نمابر
  • با قابلیت افزایش پنل پیامک
  • با قابلیت افزایش پنل ایمیل
  • با قابلیت افزایش صف چند رسانه ای
  • با قابلیت افزایش سامانه آرشیو

 

مشخصات فنی

120
تماس هم زمان
نامحدود
اپراتور بدون محدودیت
با قابلیت افزایش پنل نمابر
با قابلیت افزایش پنل پیامک
با قابلیت افزایش پنل ایمیل
با قابلیت افزایش صف چند رسانه ای
با قابلیت افزایش سامانه آرشیو
دیاگرام مرکز تماس

Galaxy

این مرکز از دیدگاه نوع استفاده متناظر با مرکز Star خواهد بود با این تفاوت که در سازمانهایی مورد استفاده قرار می گیرد که شامل یک ستاد مرکزی و شعبات دیگر می باشند به نحوی که سامانه امکان کنترل و مدیریت یکپارچه را از طریق پنل متمرکز در اختیار مشتری قرار خواهد داد.
همانطور که در نوع لایسنس های موجود در این محصول مشخص است مشابهت های فراوانی با نسخه قبلی دارد اما به دلیل نوع عملکرد، پنل کنترل متمرکز و پنل آرشیو در نسخه Galaxy از ابتدا وجود دارد و شامل هزینه نمی گردد.

Galaxy

برخی از ویژگیهای مهم Galaxy عبارتند از:

  • هر مرکز 120 تماس همزمان
  • افزودن داخلی یا اپراتور بدون محدودیت
  • امکان مدیریت بر مراکز تماس از طریق پنل متمرکز
  • با قابلیت افزایش پنل نمابر
  • با قابلیت افزایش پنل پیامک
  • با قابلیت افزایش پنل ایمیل
  • با قابلیت افزایش صف چند رسانه ای
  • دارای سامانه آرشیو
  • ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی در ساعات کاری

 

مشخصات فنی

120
تماس هم زمان
نامحدود
اپراتور بدون محدودیت
دارای پنل مدیریت سیستم
با قابلیت افزایش پنل نمابر
با قابلیت افزایش پنل پیامک
با قابلیت افزایش پنل ایمیل
با قابلیت افزایش صف چند رسانه ای
دارای سامانه آرشیو
دارای خدمات پشتیبانی تلفنی

Universe

مرکز تماس Universe برای استفاده در سازمانها و مراکز بزرگ طراحی شده است و نوع استفاده از آن در دسته بندی Enterprise قرار می گیرد. این محصول شامل تمامی لایسنس های نرم افزار می باشد و بسته به نیاز مشتری قابلیت افزایش ظرفیت های موجود در سامانه را با طراحی و معماری جدید دارد. به نحوی که طبق نیاز سازمان امکان اضافه نمودن راهکارهای خاص و تغییر در نرم افزار با دریافت درخواست های جداگانه قابل انجام است.

Universe

برخی از ویژگیهای مهم Universe عبارتند از:

  • حداقل 240 تماس همزمان
  • افزودن داخلی یا اپراتور بدون محدودیت
  • امکان مدیریت بر مراکز تماس از طریق پنل متمرکز
  • دارای پنل نمابر
  • دارای پنل پیامک
  • دارای پنل ایمیل
  • دارای صف چند رسانه ای
  • دارای سامانه آرشیو
  • ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی در ساعات کاری

 

مشخصات فنی

240
تماس هم زمان
نامحدود
اپراتور بدون محدودیت
دارای پنل مدیریت سیستم
دارای پنل نمابر
دارای پنل پیامک
دارای پنل ایمیل
دارای صف چند رسانه ای
دارای سامانه آرشیو
دارای خدمات پشتیبانی تلفنی

مرکز تماس چند رسانه ای

نرم افزار مرکز تماس چند رسانه ای تل سی شامل یک مرکز تلفن نوین و مبتنی بر شبکه IP است که به امکانات چند رسانه ای نمابر (Fax)، پست الکترونیک (Email) و پیامک (SMS) تجهیز شده است. این نرم افزار به صورت یک راهکار برای شرکتها و سازمانهای متوسط تا بزرگ که نیاز به تعاملات بین سازمانی یا برون سازمانی از طریق تلفن، پست الکترونیک، نمابر و فاکس دارند ارائه می گردد. این نرم افزار قابلیت مجتمع شدن با نرم افزارهای سازمانی مانند سیستمهای اتوماسیون اداری، ارتباط با مشتری (CRM) ، نرم افزارهای GIS و ... را دارا می باشد که بسته به نیازمندیهای سازمان می تواند با تمام قابلیتهای تلفنی و چند رسانه ای یا ترکیبی از آنها پیاده سازی شود. ایجاد مراکز خدمات پس از فروش و یا مراکز امدادی نمونه هایی از محیطهای کاربردی این نرم افزار می باشد. ویژگی ممتاز این نرم افزار ارائه زیر سیستمهای مرکز تلفن و امکانات چند رسانه ای در قالب یک پنل مدیریتی متمرکز می باشد.

مرکز نمابر

نرم افزار نمابر تل سی در قالب یک کارگزار نمابر (Fax Server) می تواند در یک شرکت و یا سازمان عملیات دریافت ، ارسال و مدیریت نمابرها را به صورت متمرکز فراهم کند. امکان دسترسی به سیستم از طریق وب این فرصت را برای افراد سازمان فراهم می کند که از هر جایی بتوانند اقدام به ارسال و یا دریافت نمابرهای خود نمایند. همچنین قابلیت Fax to Mail پیاده سازی شده در سیستم دریافت نمابر جدید را به اطلاع افراد رسانده و افراد میتوانند متن نمابر را در پیوست Mail خود مشاهده کنند. با بکارگیری این نرم افزاردیگر مشکل از دست رفتن نمابرها به دلیل اتمام کاغذ نمابر نخواهید داشت و بدون نیاز به چاپ متن یا محتوای مد نظر خود میتوانید مستقیما آن را از طریق کامپیوتر فاکس نمایید. آرشیو سازی آسان و بدون نیاز به کاغذ به ویژه مشکل دریافت حجم زیادی از نمابرها را حل کرده و از گم شدن نمابرهای مهم در بین انبوهی از نمابرها (که بعضا پیامهای تبلیغاتی کم ارزش هستند) ممانعت میکند.

مشخصات فنی

  • پنل مدیریتی کاملا تحت وب با امکان تعریف اپراتورهای پنل مختلف و مدیریت سطوح دسترسی آنها
  • امکان ایجاد بخشهای کاری مختلف و گروه بندی اپراتورها در بخشها و نظارت و دریافت گزارش نمابرهای هر بخش محدود به مدیران آن بخش
  • امکان تعریف و مدیریت کانالهای مخابراتی جهت تبادل نمابرها با شبکه تلفن شهری و یا ترانکهای IP جهت تبادل نمابرها با دروازه های VoIP Gateway در شبکه های کامپیوتری
  • امکان ارسال نمابرها از طریق پنل سیستم توسط هریک از اپراتورهای سیستم با قابلیت تعریف وظایف زمانبندی شده جهت ارسال نمابرها
  • امکان تعریف قوانین مختلف جهت نحوه مدیریت نمابرهای وارده با قابلیت ارسال آنها به Email
  • امکان مشاهده وضعیت نمابرهای درحال ارسال
  • امکان جستجو و گزارش گیری از آرشیو نمابرها با قابلیت دسترسی به تصویر نمابر در کنار هر نمابر دریافت و یا ارسال شده و نیز ثبت ارسال یا دریافت موفق یا ناموفق آنها
  • مکان مشاهده وضعیت منابع سیستم (حافظه، دیسک سخت، پردازه ها و...)
  • امکان تعریف لیست شماره ها جهت ارسال گروهی نمابرها و یا استفاده از لیست شماره ها در تعریف قوانین دریافت نمابر
  • امکان ارسال نمابر با ورود مستقیم شماره های مقصد ، لیست شماره ها و یا براساس شماره نمابر افراد تعریف شده در پروفایلهای سیستم
  • امکان آرشیو سازی نمابرهای دریافت و یا ارسال شده در سیستمهای بیرونی از طریق FTP جهت نگهداری حجم زیاد نمابرها
  • امکان بارگذاری مجدد و خاموش و روشن کردن سیستم از طریق پنل
  • امکان شخصی سازی و گسترش امکانات سیستم با توجه به نیاز مشتری
  • قابلیت یکپارچه شدن با نرم افزار مرکز تلفن/مرکز تماس تل سی TelC Fax و نرم افزار پیامک تل سی TelC SMS با امکان دریافت و یا ارسال نمابر در منوهای مختلف صوتی (IVR) در سیستم مرکز تلفن

مرکز پیامک

نرم افزار پیامک تل سی در قالب یک کارگزار پیامک (SMS Server) می تواند در یک شرکت و یا سازمان امکان دریافت ، ارسال و مدیریت پیامکها را به صورت متمرکز فراهم کند. امکان دسترسی به سیستم از طریق وب این فرصت را برای افراد سازمان فراهم می کند که از هر جایی بتوانند اقدام به ارسال و یا دریافت پیامکهای خود نمایند. این نرم افزار از طریق سیم کارت (برای حجم کم پیامکها) و یا لینکهای مخابراتی (برای حجم زیاد پیامکها) و از طریق شبکه IP میتواند اقدام به تبادل پیامک نماید. قابلیت تعریف چندین شماره پیامک در سیستم و تخصیص آنها به اپراتورهای بخشهای مختلف سازمان در کنار امکان تخصیص اعتبار به شماره ها این امکان را فراهم می کند که بتوان میزان پیامک ارسالی و دریافتی هریک از واحدهای سازمان را مدیریت نمود و به تفکیک گزارش گیری کرد.

مشخصات فنی

  • پنل مدیریتی کاملا تحت وب با امکان تعریف اپراتورهای پنل مختلف و مدیریت سطوح دسترسی آنها
  • امکان تعریف شماره های پیامک مختلف و تخصیص آن به اپراتورهای مختلف جهت ارسال و دریافت پیامک از طریق آنها
  • امکان ارسال و یا دریافت پیامک از طریق سیم کارت به کمک GSM Modem، از طریق بستر شبکه IP به کمک پروتکل SMPP و نیز قابلیت ارتباط با اپراتورهای مخابراتی پیامک از طریق وب سرویس
  • امکان ارسال پیامکها از طریق پنل سیستم توسط هریک از اپراتورهای سیستم با توجه به شماره های پیامک تخصیص یافته به اپراتور با قابلیت تعریف وظایف زمانبندی شده جهت ارسال پیامکها
  • امکان تخصیص اعتبار به اپراتورها و شماره های جهت محدود کردن میزان ارسال پیامکها
  • امکان تعریف قوانین مختلف جهت نحوه مدیریت پیامکهای وارده با قابلیت ارسال آنها به Email
  • امکان تعریف پاسخ خودکار به ازای پیامک دریافتی با توجه به شماره پیامک و یا متن داخل پیامک
  • امکان مشاهده وضعیت پیامکهای درحال ارسال
  • امکان جستجو و گزارش گیری از پیامکها و نیز ثبت ارسال موفق یا ناموفق آنها با توجه به دریافت پیام تاییدیه Delivery Confirmation از شبکه مخابراتی
  • امکان مشاهده وضعیت منابع سیستم (حافظه، دیسک سخت، پردازه ها و...)
  • امکان تعریف لیست شماره ها جهت ارسال گروهی پیامکها و یا استفاده از لیست شماره ها در تعریف قوانین دریافت پیامک
  • امکان ارسال پیامکها با ورود مستقیم شماره های مقصد ، لیست شماره ها و یا براساس شماره تلفن همراه افراد تعریف شده در پروفایلهای سیستم
  • امکان تعریف سرویس نظر سنجی به صورت تعریف سوال و گزینه ها بر روی هریک از شماره های پیامک تعریف شده در سیستم و دریافت گزارش آماری از پیامکهای وارده برای هر نظر سنجی و نتیجه نظر سنجی به صورت نمودار از سیستم.
  • امکان آرشیو سازی پیامکهای دریافت و یا ارسال شده در سیستمهای بیرونی از طریق FTP جهت نگهداری حجم زیاد پیامکها
  • امکان بارگذاری مجدد و خاموش و روشن کردن سیستم از طریق پنل
  • امکان شخصی سازی و گسترش امکانات سیستم با توجه به نیاز مشتری
  • قابلیت یکپارچه شدن با نرم افزار مرکز تلفن/مرکز تماس تل سی TelC Fax و نرم افزار نمابر تل سی TelC SMS

مرکز پست الکترونیکی

سامانه پست الکترونیکی تل سی برای شرکتها و سازمانهایی طراحی و پیاده سازی شده است که نیاز به استقرار یک  ‌Mail Server در دل مرکزتماس و سیستمهای تلفنی خود دارند. در بیشتر مواقع این سازمانها دارای Mail Server اختصاصی خود هستند و تنها عملیات اتصال سیستمهای مرکزتماس به Mail Serverموجود سازمان صورت میگیرد. شرکت تل سی جهت مشتریان خود این امکان را فراهم کرده که در صورت نداشتن Mail Server سازمانی یا به دلیل تمایل به استفاده از یک Mail Server مستقل  در مرکز تماس خود از این ماجول استفاده کنند. همچنین امکان راه اندازی  این ماجول به صورت یک راهکار مستقل جهت Mail Server سازمانی نیز وجود دارد.

مشخصات  و امکانات سیستم پست الکترونیکی نرم افزار

·      پشتیبانی از پروتکلهای SMTP و SMTPS برای ارسال و دریافت Email

·      پشتیبانی از Protocol های POP3 و IMAP برای بازیابی EmailPOP3S و IMAPS)

·      پشتیبانی از Web Mail برای بازیابی Email ها تحت وب

·      پشتیبانی از آخرین روشهای مقابله با SPAM مانند RBL، SPF، SpamAssassin و ...

·      قابلیت یکپارچه سازی بانک اطلاعاتی کاربران با اپراتورها و Agent های جوابگو در Call Center

·      قابلیت پشتیبانی از Mailing List

·      قابلیت ارائه سرویس NameServer در صورت نیاز

·      قابلیت پشتیبانی از User Alias و Domain Alias

·      قابلیت پشتیبانی از چند دامنه ( Domain )

پشتیبانی

به دلیل ماهیت عملکرد و حساسیت سیستمهای تلفنی و مراکز تماس که دائما در حال دریافت و ارسال تماس می باشد، عملکرد بهینه آن در لحظات حساس و بارهای ترافیکی بالا بسیار حیاتی تلقی می گردد. از این رو استفاده از خدمات و سرویس های پشتیبانی ضروری خواهد بود زیرا سیستم های تلفنی علاوه بر عملکرد خود با سیستم ها و دستگاه های دیگر سازمان منجمله CRM، خطوط ورودی تلفن، Router Gateway ها و . . . درگیر خواهند بود.
مشتریان محترم تل سی جهت بهره مندی رضایت بخش از محصول مرکز تماس این شرکت می توانند به تناسب نیاز و حساسیت موضوع نسبت به انتخاب سطح خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود اقدام کرده و از سرویس های آنلاین و خدمات پشتیبانی این مجموعه بهره مند گردند.

خدمات پشتیبانی

به دلیل ماهیت عملکرد و حساسیت سیستمهای تلفنی و مراکز تماس که دائما در حال دریافت و ارسال تماس می باشد، عملکرد بهینه آن در لحظات حساس و بارهای ترافیکی بالا بسیار حیاتی تلقی می گردد. از این رو استفاده از خدمات و سرویس های پشتیبانی ضروری خواهد بود زیرا سیستم های تلفنی علاوه بر عملکرد خود با سیستم ها و دستگاه های دیگر سازمان منجمله CRM، خطوط ورودی تلفن، Router Gateway ها و . . . درگیر خواهند بود.
مشتریان محترم تل سی جهت بهره مندی رضایت بخش از محصول مرکز تماس این شرکت می توانند به تناسب نیاز و حساسیت موضوع نسبت به انتخاب سطح خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود اقدام کرده و از سرویس های آنلاین و خدمات پشتیبانی این مجموعه بهره مند گردند.

جدول شرح خدمات

ردیف شرح خدمات سطح
0 Bronze
Level
سطح
1 Silver
Level
سطح
2 Gold
Level
سطح
3 Diamond
Level
1 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت غیر حضوری در ساعات کاری 4 3 2 1
2 حداکثر زمان رفع مشکل به صورت حضوری در ساعات کاری 16 8 4 1
3 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت غیرحضوری خارج از ساعت کاری ندارد 6 3 2
4 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت حضوری خارج از ساعت کاری ندارد 16 12 8
5 کنترل دوره ای هر 6  ماه هر 3  ماه هرماه هر هفته
6 تهیه کپی پشتیبان از تنظیمات سیستم هر 6  ماه هر 3  ماه هرماه هر هفته
7 افزونگی نرم افزار ندارد ندارد دارد دارد
8 افزونگی سخت افزار ندارد ندارد دارد دارد
9 راه اندازی مجدد سیستم در زمان بروز مشکل حاد (Disaster Recovery ) پس از در اختیار قرار دادن سخت افزار 96 48 12 8
10 سقف خدمات حضوری رایگان در ماه ( مواردی که رفع مشکل نباشد) ندارد ندارد 4 8
11 تعداد نفرات مستقر در سازمان 0 0 0 1

مشاوره

شرکت تل سی با تکیه به دانش فنی و به روز خود خدمات مشاوره به سازمان ها و شرکت هایی که در صدد طراحی و ایجاد مراکز تلفنی، تماس، هات لاین و راهکارهای ویژه دارند را ارائه می نماید.

شرکت تل سی موفق شده است که راهکارهای خاص به عنوان مشاور و مجری به مشتریان خود ارائه دهد که نمونه هایی از خدمات ارائه شده در این حوزه در ذیل ارائه میگردد:

  • مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه مرکز تماس شرکت همراه اول ( 9990, 09129990)

    مرکز تماس همراه اول 9990 با ظرفیت بیش از 4000 تماس همزمان و درحدود 1میلیون تماس در روز جهت پوشش خدمات به حدود 45میلیون نفر مشترک به عنوان بزرگترین مرکز خدمات پاسخگویی کشور می باشد. با توجه به سوابق ارزشمند شرکت تل سی در خصوص اجرای پروژه های مرکز تماس، شرکت همراه اول این شرکت را جهت ارائه مشاوره تخصصی در زمینه مرکز تماس 9990 انتخاب نموده است و تا کنون دو قرارداد موفق در این رابطه اجرا گردیده است. قرارداد نخست با موضوع مشاوره به منظور انتخاب تامین کننده (Vendor) و قرارداد دوم مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه می باشد. در قرارداد اول شرکت تل سی اقدام به تکمیل اسناد، شرح نیازها، RFP و نیز ارزیابی شرکت کنندگان در مناقصه و امتیاز دهی به آنها نموده است. در قرارداد دوم که با توجه به گستردگی پروژه در کل کشور و نیز پیچیدگی شبکه همراه اول به لحاظ تعدد زیر سیستمها در مدت یکسال صورت گرفته است. شرکت تل سی در کلیه مراحل تعاملات فنی با ذینفعان، انتقال نیازمندیهای تجاری در قالبهای قابل ارائه در سامانه، مشاوره در تهیه و اجرای طرحهای توسعه ای زیر سیستمها و یکپارچه سازی آنها با سامانه مرکز تماس و برنامه ریزی جهت اجرای پروژه براساس اهداف و زمانبندی انجام شده همکاری نموده است و با تلاش انجام شده این پروژه موفق شده در کوتاه ترین زمان و منطبق بربرنامه اولیه زمانبندی شده به انجام رسد.

سایر راهکارها

شرکت تل سی با در اختیار داشتن تیم فنی با بیش از ده سال تجربه علمی و عملی در زمینه شبکه های مخابراتی (شبکه های مبتنی بر PSTN) و نیز شبکه های کامپیوتری (شبکه های مبتنی بر IP) توانمندی اجرای پروژه های خاص و راهکارهای ویژه جهت پوشش نیازمندهای مختلف در حوزه خدمات یاد شده را دارا می باشد. بر مبنای این مزیت رقابتی شرکت تل سی موفق گردیده پروژه های مختلفی را بویژه در شرایطی که نیاز به ارائه راهکارهای خاص فنی و مهندسی باشد ارائه دهد.

نمونه پروژه های انجام شده در این حوزه عبارتند از:

  • پروژه سامانه IVR اپراتور تلفن همراه تالیا
  • ارتباطات Hotline فازهای 6 ، 7 و 8 پارس جنوبی عسلویه
  • سامانه های نظارت وکنترل شبکه NOC
  • سیستم های آلارمینگ مبتنی بر خطوط شبکه های تلفنی

بسته های ویژه

مرکز تماس پلنت

مرکز تماس پلنت با ظرفیت :

10 تماس همزمان

30 داخلی

10 اپراتور

10 عدد گوشی تلفن فنویل

1 عدد گیتوی 8 پورت نیوراک

برخی از ویژگیهای مهم مرکز تماس پلنت عبارتند از:

  • 30 داخلی قابل رجیستر
  • امکان افزودن تعداد 10 داخلی یا اپراتور
  • دارای پنل نمابر
  • دارای سامانه آرشیو
  • ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی در ساعات کاری

 

مشخصات فنی

10
تماس هم زمان
10
اپراتور
دارای پنل نمابر
دارای سامانه آرشیو
با قابلیت افزایش خدمات پشتیبانی تلفنی
مقایسه مرکز تماس
Planet Star Galaxy Universe
تعداد تماس هم زمان (حداقل / حداکثر) 60
(حداکثر 60 تماس همزمان)
120
(حداکثر 120 تماس همزمان)
120
(هر مرکز 120 تماس همزمان)
240
(حداقل 240 تماس همزمان)
تعداد اپراتور نامحدود نامحدود نامحدود نامحدود
نمابر دارد امکان افزایش امکان افزایش دارد
پیامک دارد امکان افزایش امکان افزایش دارد
ایمیل ندارد امکان افزایش امکان افزایش دارد
صف چند رسانه ای ندارد امکان افزایش امکان افزایش دارد
پنل آرشیو ندارد امکان افزایش دارد دارد
پنل متمرکز ندارد ندارد دارد دارد

ارتقا بسته :

ارتقا بسته از Star به Galaxy به سادگی انجام پذیر است. در حقیقت بسته Galaxy در برگیرنده تعدادی بسته Star می باشد که از طریق یک پنل مرکزی قابلیت مدیریت و گزارش گیری دارند. لذا ارتقا از Star به Galaxy تنها با پرداخت هزینه های ارتقا سرویس امکان پذیر می باشد.

  • تعداد تماس همزمان: تعداد تماس همزمان به معنی حداکثر تماس های ورودی به سیستم می باشد که رابطه مستقیم با تعداد خطوط E1 یا آنالوگ ورودی به سیستم دارد.
  • تعداد اپراتور/ داخلی: بسته به نوع استفاده از سیستم مشخص می گردد. معمولا استفاده اپراتورها در مراکز تماس صورت می پذیرد و استفاده داخلی ها در مراکز تلفن. سیستم تل سی محدودیتی در استفاده از گزینه های فوق ندارد.
  • نمابر: استفاده از زیر سیستم نمابر، کاربری های خاص جهت ارسال، دریافت و مدیریت نمابرهای سازمان را میسر می سازد و بر اساس نیاز مشتری به عنوان لایسنس افزایشی به سیستم اضافه می گردد.
  • پیامک: استفاده از زیر سیستم پیامک، کاربری های خاص جهت ارسال، دریافت، نظر سنجی و مدیریت پیامک های سازمان را میسر می سازد و بر اساس نیاز مشتری به عنوان لایسنس افزایشی به سیستم اضافه می گردد.
  • ایمیل: زیر سیستم ایمیل به عنوان ایمیل سرور سازمانی در اختیار قرار خواهد گرفت و بر اساس نیاز مشتری به عنوان لایسنس افزایشی به سیستم اضافه می گردد.
  • صف چند رسانه ای: مشتریانی که از سرویس های مختلف مرکز از قبیل پیامک، نمابر، ایمیل و مرکز تماس توامان استفاده می نمایند امکان این را دارند تا با استفاده از این پنل هر مدیا را به مدیای دیگر ارسال یا دریافت دارند.
  • پنل آرشیو: امکان مدیریت و جستجو در فایل ها و تماس های بایگانی شده مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پنل متمرکز: این زیر سیستم برای استفاده در مراکزی طراحی شده است که چند مرکز تماس در نقاط مختلف دارند و نیاز به مدیریت متمرکز و دریافت گزارش های متمرکز در مرکز اصلی دارند.
  • شخصی سازی (Customization): سیستمهای ارائه شده توسط شرکت تل سی براساس نیازهای بازار ایران طراحی و پیاده سازی شده اند لذا در بسیاری از موارد در برگیرنده کامل نیازهای شما می باشند. منظور از شخصی سازی (Customization) تامین نیازمندی خاصی است که با قابلیتهای موجود سیستم انجام پذیر نباشد و عموما توام با تغییر در کد برنامه ها و ساختار سیستمهای ارائه شده باشد. برای بسته Star و Galaxyدرخواستهای شخصی سازی مشتریان دریافت میشود و تنها براساس صلاح دید شرکت تل سی پیاده سازی های مربوطه انجام می گردد و شرکت تل سی تعهدی در زمان انجام یا نحوه انجام آن به استفاده کننده از بسته نخواهد داد ولی در بسته Universe شرکت تل سی متعهد است درخواست مشتری را بررسی و در صورت وجود امکان فنی با برآورد زمانی مشخص به انجام رساند. در هر صورت عملیات شخصی سازی دارای هزینه است که هزینه آن بسته به نوع و پیچیدگی آن به صورت مجزا دریافت خواهد شد.
  • توپولوژی: نوع فعال سازی سیستم می باشد که راهکار برای بسته Star به صورت تک مرکزی (عمدتا برروی یک Server یا به صورت ماشین مجازی)، برای Galaxy به صورت چند مرکزی (برروی یک یا چند Server در مراکز با پراکندگی جغرافیایی) و برای Universe به صورت متمرکز عمدتا برروی یک بستر Virtual فعال میگردد.

معرفی

این سرویس چهت در اختیار گرفتن سرور مجازی متناسب با نیاز برای اشخاص و سازمان ها در نظر گرفته شده است که با توجه به هزینه های مرتبط با خرید سرور، نصب، نگهداری و هزینه های مربوط با تامین نیرو و سرمایش آن عملا اقتصادی و بهینه خواهد بود. سرویس سرور مجازی کمک می نماید تا مشتری پس از عضویت به راحتی و سهولت هر چه تمامتر در سریعترین زمان ممکن به سرور مورد نیاز دست یابد و در دراز مدت به هزینه های گزاف موجود پایان دهد.

معرفی و بسته های:

  • بسته Starter
  • بسته Premium
مشخصات فنی
  بسته Starter بسته Premium
مشخصات Server مجازی CPU: 1 Core , RAM: 1 G, HD: 10 G CPU: 2 Core , RAM: 4 G, HD: 20 G
قابلیت ارتقا ماشین مجازی دارد دارد
آموزش فیلم آموزشی Online سه جلسه 2ساعته در محل مشتری + فیلم آموزشی +CD
تهیه نسخه پشتیبان از داده ها ندارد هفتگی (نگهداری ماهانه)
پشتیبانی تماس با شماره هوشمند 9092308888 تماس با شماره هوشمند 9092308888
بها (ریال) 99 هزارتومان 199 هزارتومان
starter
premium

پشتیبانی

به دلیل ماهیت عملکرد و حساسیت سیستمهای تلفنی و مراکز تماس که دائما در حال دریافت و ارسال تماس می باشد، عملکرد بهینه آن در لحظات حساس و بارهای ترافیکی بالا بسیار حیاتی تلقی می گردد. از این رو استفاده از خدمات و سرویس های پشتیبانی ضروری خواهد بود زیرا سیستم های تلفنی علاوه بر عملکرد خود با سیستم ها و دستگاه های دیگر سازمان منجمله CRM، خطوط ورودی تلفن، Router Gateway ها و . . . درگیر خواهند بود.
مشتریان محترم تل سی جهت بهره مندی رضایت بخش از محصول مرکز تماس این شرکت می توانند به تناسب نیاز و حساسیت موضوع نسبت به انتخاب سطح خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود اقدام کرده و از سرویس های آنلاین و خدمات پشتیبانی این مجموعه بهره مند گردند.

پشتیبانی

به دلیل ماهیت عملکرد و حساسیت سیستمهای تلفنی و مراکز تماس که دائما در حال دریافت و ارسال تماس می باشد، عملکرد بهینه آن در لحظات حساس و بارهای ترافیکی بالا بسیار حیاتی تلقی می گردد. از این رو استفاده از خدمات و سرویس های پشتیبانی ضروری خواهد بود زیرا سیستم های تلفنی علاوه بر عملکرد خود با سیستم ها و دستگاه های دیگر سازمان منجمله CRM، خطوط ورودی تلفن، Router Gateway ها و . . . درگیر خواهند بود.
مشتریان محترم تل سی جهت بهره مندی رضایت بخش از محصول مرکز تماس این شرکت می توانند به تناسب نیاز و حساسیت موضوع نسبت به انتخاب سطح خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود اقدام کرده و از سرویس های آنلاین و خدمات پشتیبانی این مجموعه بهره مند گردند.

جدول شرح خدمات پشتیبانی شرکت تل سی

ردیف شرح خدمات سطح
0 Bronze
Level
سطح
1 Silver
Level
سطح
2 Gold
Level
سطح
3 Diamond
Level
1 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت غیر حضوری در ساعات کاری 4 3 2 1
2 حداکثر زمان رفع مشکل به صورت حضوری در ساعات کاری 16 8 4 1
3 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت غیرحضوری خارج از ساعت کاری ندارد 6 3 2
4 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت حضوری خارج از ساعت کاری ندارد 16 12 8
5 کنترل دوره ای هر 6  ماه هر 3  ماه هرماه هر هفته
6 تهیه کپی پشتیبان از تنظیمات سیستم هر 6  ماه هر 3  ماه هرماه هر هفته
7 افزونگی نرم افزار ندارد ندارد دارد دارد
8 افزونگی سخت افزار ندارد ندارد دارد دارد
9 راه اندازی مجدد سیستم در زمان بروز مشکل حاد (Disaster Recovery ) پس از در اختیار قرار دادن سخت افزار 96 48 12 8
10 سقف خدمات حضوری رایگان در ماه ( مواردی که رفع مشکل نباشد) ندارد ندارد 4 8
11 تعداد نفرات مستقر در سازمان 0 0 0 1
ورود به سیستم تیکتینگ

مشاوره

شرکت تل سی با تکیه به دانش فنی و به روز خود خدمات مشاوره به سازمان ها و شرکت هایی که در صدد طراحی و ایجاد مراکز تلفنی، تماس، هات لاین و راهکارهای ویژه دارند را ارائه می نماید.

شرکت تل سی موفق شده است که راهکارهای خاص به عنوان مشاور و مجری به مشتریان خود ارائه دهد که نمونه هایی از خدمات ارائه شده در این حوزه در ذیل ارائه میگردد:

  • مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه مرکز تماس شرکت همراه اول ( 9990, 09129990)

    مرکز تماس همراه اول 9990 با ظرفیت بیش از 4000 تماس همزمان و درحدود 1میلیون تماس در روز جهت پوشش خدمات به حدود 45میلیون نفر مشترک به عنوان بزرگترین مرکز خدمات پاسخگویی کشور می باشد. با توجه به سوابق ارزشمند شرکت تل سی در خصوص اجرای پروژه های مرکز تماس، شرکت همراه اول این شرکت را جهت ارائه مشاوره تخصصی در زمینه مرکز تماس 9990 انتخاب نموده است و تا کنون دو قرارداد موفق در این رابطه اجرا گردیده است. قرارداد نخست با موضوع مشاوره به منظور انتخاب تامین کننده (Vendor) و قرارداد دوم مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه می باشد. در قرارداد اول شرکت تل سی اقدام به تکمیل اسناد، شرح نیازها، RFP و نیز ارزیابی شرکت کنندگان در مناقصه و امتیاز دهی به آنها نموده است. در قرارداد دوم که با توجه به گستردگی پروژه در کل کشور و نیز پیچیدگی شبکه همراه اول به لحاظ تعدد زیر سیستمها در مدت یکسال صورت گرفته است. شرکت تل سی در کلیه مراحل تعاملات فنی با ذینفعان، انتقال نیازمندیهای تجاری در قالبهای قابل ارائه در سامانه، مشاوره در تهیه و اجرای طرحهای توسعه ای زیر سیستمها و یکپارچه سازی آنها با سامانه مرکز تماس و برنامه ریزی جهت اجرای پروژه براساس اهداف و زمانبندی انجام شده همکاری نموده است و با تلاش انجام شده این پروژه موفق شده در کوتاه ترین زمان و منطبق بربرنامه اولیه زمانبندی شده به انجام رسد.

contact
order-form
faq

سایر راهکارها

شرکت تل سی با در اختیار داشتن تیم فنی با بیش از ده سال تجربه علمی و عملی در زمینه شبکه های مخابراتی (شبکه های مبتنی بر PSTN) و نیز شبکه های کامپیوتری (شبکه های مبتنی بر IP) توانمندی اجرای پروژه های خاص و راهکارهای ویژه جهت پوشش نیازمندهای مختلف در حوزه خدمات یاد شده را دارا می باشد. بر مبنای این مزیت رقابتی شرکت تل سی موفق گردیده پروژه های مختلفی را بویژه در شرایطی که نیاز به ارائه راهکارهای خاص فنی و مهندسی باشد ارائه دهد.

نمونه پروژه های انجام شده در این حوزه عبارتند از:

  • پروژه سامانه IVR اپراتور تلفن همراه تالیا
  • ارتباطات Hotline فازهای 6 ، 7 و 8 پارس جنوبی عسلویه
  • سامانه های نظارت وکنترل شبکه NOC
  • سیستم های آلارمینگ مبتنی بر خطوط شبکه های تلفنی
media
financial
اطلاعات تماس
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه اول
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: ٣٤٦٣٤-۱۵۱۱٧ ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | شرکت ارتباطات بین المللی تل سی