شرکت دانش بنیان تل سی از جمله شرکت های مطرح در حوزه تولید نرم افزار، بخصوص نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن و همچنین ارائه دهنده راهکارهای فنی در حوزه voip می باشد. این شرکت با سالها فعالیت در داخل و خارج از کشور، اندوخته ای گرانبها از دانش و تجربه را در محصولات تولیدی خود به نمایش می گذارد. یکی از مهمترین و بارزترین مزیت های محصولات نرم افزاری این شرکت، طراحی و تولید آن بر اساس نوع کاربرد و محتوای مورد نیاز مشتریان می باشد. اهتمام به کسب دانش های جدید ، ارتقا سطح کیفی خدمات و بهبود عملکرد نرم افزارهای تولید شده در کنار تمرکز بر خواسته های مشتریان، به ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات، کمک شایانی نموده است.
فعالیت در یک شرکت دانش بنیان
شرایط ثبات کاری در یک شرکت با سابقه
کار در یک محیط دوستانه و در ساختار سازمانی به دور از سلسله مراتبهای چند سطحی مدیریتی
چابکی و چالاکی شرکتهای Startup علی الرغم سابقه طولانی فعالیت
کسب تجربه در کنار افراد مجرب با بیش از 15سال سابقه کاری
تولید و توسعه و ارایه نرم افزار براساس روشها و تکنولوژیهای روز
تولید سامانه هایی که مبتنی بر تلفیق تکنولوژیهای مختلف برنامه نویسی، شبکه، سیستمهای مخابراتی جهت سازمانهای کوچک، بزرگ و خیلی بزرگ
تولید سامانه های حوزه ابری Cloud Solution
امکان جذب به صورت امریه دوره سربازی جهت دانشجویان ممتاز (اطلاع از شرایط yun.ir/224fvf )
توجه ویژه به آموزش و توسعه دانش فردی
چشم انداز روشن شرکت در بازارهای بین المللی
سهم بالا از مارکت
برند شناخته شده در بازار
همکاری با شرکت ها و سازمان های شناخته شده از جمله همراه اول و رایتل
ثبات کاری و امنیت شغلی
شرکت تل سی جهت تکمیل کادر پشتیبانی فنی خود در حوزه نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن، به دنبال جذب کارشناس پشتیبانی و استقرار (لایه 3) می باشد.
مشارکت در تمام مراحل چرخه عمر توسعه نرم افزار و به ویژه رفع مشکلاتی که نیاز به تغییرات کد نرم افزار دارد
مشارکت در ارائه پیشنهادات جهت بهینه سازی، توسعه و بهبود عملکرد نرم افزارهای عملیاتی
بروزرسانی و گسترش برنامه های موجود با توجه به وظایف محول شده در هر اسپرینت
تهیه گزارشات و جمع آوری اطلاعات آماری با توجه به تسک های محول شده در هر اسپرینت
شرکت در جلسات روزانه پیشبرد وظایف
شرکت در جلسات طراحی و معماری محصولات
تعامل با سایر بخش ها در خصوص نیازمندی های فنی محصولات
تجزیه و تحلیل نیازهای مشتریان در حوزه توسعه محصول
بررسی مستمر فن آوری های جدید در حوزه برنامه نویسی و استفاده از آن ها با هماهنگی سرپرست
تجزیه و تحلیل مشکلات و ارایه راهکار جهت مشکلات پیچیده و غیر روتین
نصب، راه اندازی، پشتیبانی، تست و آموزش محصولات تولید شده
نصب، راه اندازی، پیکربندی و نگهداری تجهیزات حوزه شبکه و VOIP
نصب، راه اندازی و نگهداری سرویسهای تخصصی در حوزه Network
تهیه و تدوین گزارشات و ارایه آن به مدیر پشتیبانی
انجام خدمات پشتیبانی لایه 3 مطابق فرآیندهای ITIL (کنترل واصلاح اطلاعات تیکتها در صورت نیاز، حل مشکل براساس SLA، ارایه اطلاعات لازم به کارشناس لایه 2 جهت مستند سازی رفع مشکل)
مشارکت در تهیه مستندات نرم افزارها، راهنماها، برنامه های آموزشی
آموزش به سایر بخش ها در رابطه با قابلیتهای جدید نرم افزارها
مدیر استقرار و پشتیبانی
تخصص های اصلی و ضروری مورد نیاز: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
آشنایی با یک یا چند مورد از موارد ذیل مزیت محسوب میشود: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
آمادگی برای همکاری به صورت تمام وقت
فارغ التحصیل دانشگاه (در گرایشهای کامپیوتر یا مرتبط)
کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم سربازی (همکاری بصورت امریه سربازی برای واجدین شرایط)
روابط اجتماعی خوب در تعامل با کارفرما و مشتریان
علاقه مند به یادگیری مستمر و خودجوشی در انجام امور و مشکلات پیش روی
روحیه بالای پیگیری و تعهد در انجام مسوولیتهای واگذار شده و رعایت نظم و برنامه کاری
خوش خلق، شاداب و فعال با روحیه بالا جهت کار تیمی
آشنایی با زبان انگلیسی (خواندن : خوب، نوشتن و مکالمه : متوسط)
حقوق(توافقی)
بیمه تامین اجتماعی
امکان استفاده از بیمه تکمیلی
پاداش های مناسبتی
از متقاضیان درخواست می گردد رزومه خود را به آدرس jobs@telc.ir ارسال نمایند.