Languages
استخدام کارشناس برنامه نویس و پشتیبانی و استقرار
در حوزه نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن

کارشناس برنامه نویس و پشتیبانی و استقرار (لایه 3)

جذب نیرو، استخدام، فرصت شغلی، مرکز تماس، مرکز تلفن، voip


درباره تل سی:

شرکت دانش بنیان تل سی از جمله شرکت های مطرح در حوزه تولید نرم افزار، بخصوص نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن و همچنین ارائه دهنده راهکارهای فنی در حوزه voip می باشد. این شرکت با سالها فعالیت در داخل و خارج از کشور، اندوخته ای گرانبها از دانش و تجربه را در محصولات تولیدی خود به نمایش می گذارد. یکی از مهمترین و بارزترین مزیت های محصولات نرم افزاری این شرکت، طراحی و تولید آن بر اساس نوع کاربرد و محتوای مورد نیاز مشتریان می باشد. اهتمام به کسب دانش های جدید ، ارتقا سطح کیفی خدمات و بهبود عملکرد نرم افزارهای تولید شده در کنار تمرکز بر خواسته های مشتریان، به ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات، کمک شایانی نموده است.

 

مزیت های کار در تل سی:

  1. فعالیت در یک شرکت دانش بنیان

  2. شرایط ثبات کاری در یک شرکت با سابقه

  3. کار در یک محیط دوستانه و در ساختار سازمانی به دور از سلسله مراتبهای چند سطحی مدیریتی

  4. چابکی و چالاکی شرکتهای Startup علی الرغم سابقه طولانی فعالیت

  5. کسب تجربه در کنار افراد مجرب با بیش از 15سال سابقه کاری

  6. تولید و توسعه و ارایه نرم افزار براساس روشها و تکنولوژیهای روز

  7. تولید سامانه هایی که مبتنی بر تلفیق تکنولوژیهای مختلف برنامه نویسی، شبکه، سیستمهای مخابراتی جهت سازمانهای کوچک، بزرگ و خیلی بزرگ

  8. تولید سامانه های حوزه ابری Cloud Solution

  9. امکان جذب به صورت امریه دوره سربازی جهت دانشجویان ممتاز (اطلاع از شرایط yun.ir/224fvf )

  10. توجه ویژه به آموزش و توسعه دانش فردی

  11. چشم انداز روشن شرکت در بازارهای بین المللی

  12. سهم بالا از مارکت

  13. برند شناخته شده در بازار

  14. همکاری با شرکت ها و سازمان های شناخته شده از جمله همراه اول و رایتل

  15. ثبات کاری و امنیت شغلی

 

درباره جایگاه شغلی:

شرکت تل سی جهت تکمیل کادر پشتیبانی فنی خود در حوزه نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن، به دنبال جذب کارشناس پشتیبانی و استقرار (لایه 3) می باشد.

 

مسئولیت ها:

  • مشارکت در تمام مراحل چرخه عمر توسعه نرم افزار و  به ویژه رفع مشکلاتی که نیاز به تغییرات کد نرم افزار دارد

  • مشارکت در ارائه پیشنهادات جهت بهینه‏ سازی، توسعه و بهبود عملکرد نرم‏ افزارهای عملیاتی

  • بروزرسانی و گسترش برنامه های موجود با توجه به وظایف محول شده در هر اسپرینت

  • تهیه گزارشات و جمع آوری اطلاعات آماری با توجه به تسک های محول شده در هر اسپرینت

  •  شرکت در جلسات روزانه پیشبرد وظایف

  • شرکت در جلسات طراحی و معماری محصولات

  • تعامل با سایر بخش ها در خصوص نیازمندی های فنی محصولات

  • تجزیه و تحلیل نیازهای مشتریان در حوزه توسعه محصول

  • بررسی مستمر فن آوری های جدید در حوزه برنامه نویسی و استفاده از آن ها با هماهنگی سرپرست

  • تجزیه و تحلیل مشکلات و ارایه راهکار جهت مشکلات پیچیده و غیر روتین

  • نصب، راه اندازی، پشتیبانی، تست و آموزش محصولات تولید شده

  • نصب، راه اندازی، پیکربندی و نگهداری تجهیزات حوزه شبکه و VOIP

  • نصب، راه اندازی و نگهداری سرویسهای تخصصی در حوزه  Network

  • تهیه و تدوین گزارشات و ارایه آن به مدیر پشتیبانی

  • انجام خدمات پشتیبانی  لایه 3 مطابق فرآیندهای ITIL (کنترل واصلاح اطلاعات تیکتها در صورت نیاز، حل مشکل براساس SLA، ارایه اطلاعات لازم به کارشناس لایه 2 جهت مستند سازی رفع مشکل)

  • مشارکت در تهیه مستندات نرم افزارها، راهنماها، برنامه های آموزشی

  • آموزش به سایر بخش ها در رابطه با قابلیتهای جدید نرم افزارها

 

پاسخگو به:

مدیر استقرار و پشتیبانی


شرایط تخصصی:

تخصص های اصلی و ضروری مورد نیاز:

  • آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی و یکی از زبان های PHP,Java,Python,Golang

  • آشنایی با مفاهیم  VoIPو نرم افزارهایی مثل , Elastix, Issabel, FreePBX Asterisk

  • آشنایی متوسط با مباحث LPIC-2 سیستم عامل Linux (آشنایی با سطوح بالاتر مزیت محسوب می شود)

  • آشنایی با معماری و پیکربندی تجهیزات سیسکو(CCNA، CCNP و CCNT مزیت محسوب می شود)

  • تسلط بر مفاهیم IP و  Network

  • آشنایی متوسط با مفاهیم معماری نرم افزار

  • آشنایی با پایگاه داده های MariaDB/MySQL

  • تسلط در سطح LPIC-1 سیستم عامل Linux

  • حداقل دو سال سابقه کاری در حوزه های مرتبط

 

آشنایی با یک یا چند مورد از موارد ذیل مزیت محسوب میشود:

  • آشنایی با معماری و پیکربندی Media Gateway و ا بزارهایی مانند Kamailio

  • آشنایی با ELK و نیز مفاهیم DevOps و ابزارهای مرتبط مانند GitLab, Docker

  • آشنایی با کسب و کار مرکزتماس

  • آشنایی با نرم افزار مانیتورینگ Zabbix

  • آشنایی با تنظیمات میکروتیک

 

 

شرایط عمومی:

  • آمادگی برای همکاری به صورت تمام وقت

  • فارغ التحصیل دانشگاه (در گرایشهای کامپیوتر یا مرتبط)

  • کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم سربازی (همکاری بصورت امریه سربازی برای واجدین شرایط)

  • روابط اجتماعی خوب در تعامل با کارفرما و مشتریان

  • علاقه مند به یادگیری مستمر و خودجوشی در انجام امور و مشکلات پیش روی

  • روحیه بالای پیگیری و تعهد در انجام مسوولیتهای واگذار شده و رعایت نظم و برنامه کاری

  • خوش خلق، شاداب و فعال با روحیه بالا جهت کار تیمی

  •  آشنایی با زبان انگلیسی (خواندن : خوب، نوشتن و مکالمه : متوسط)

 

مزایا:

  • حقوق(توافقی)

  • بیمه تامین اجتماعی

  • امکان استفاده از بیمه تکمیلی

  • پاداش های مناسبتی

 

از متقاضیان درخواست می گردد رزومه خود را به آدرس jobs@telc.ir ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر تحقیق و توسعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی ، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی