شرکت دانش بنیان تل سی از جمله شرکت های مطرح در حوزه تولید نرم افزار، بخصوص نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن و همچنین ارائه دهنده راهکارهای فنی در حوزه voip می باشد. این شرکت با سالها فعالیت در داخل و خارج از کشور، اندوخته ای گرانبها از دانش و تجربه را در محصولات تولیدی خود به نمایش می گذارد. یکی از مهمترین و بارزترین مزیت های محصولات نرم افزاری این شرکت، طراحی و تولید آن بر اساس نوع کاربرد و محتوای مورد نیاز مشتریان می باشد. اهتمام به کسب دانش های جدید ، ارتقا سطح کیفی خدمات و بهبود عملکرد نرم افزارهای تولید شده در کنار تمرکز بر خواسته های مشتریان، به ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات، کمک شایانی نموده است.
فعالیت در یک شرکت دانش بنیان
شرایط ثبات کاری در یک شرکت با سابقه
کار در یک محیط دوستانه و در ساختار سازمانی به دور از سلسله مراتبهای چند سطحی مدیریتی
چابکی و چالاکی شرکتهای Startup علی الرغم سابقه طولانی فعالیت
کسب تجربه در کنار افراد مجرب با بیش از 15سال سابقه کاری
تولید و توسعه و ارایه نرم افزار براساس روشها و تکنولوژیهای روز
تولید سامانه هایی که مبتنی بر تلفیق تکنولوژیهای مختلف برنامه نویسی، شبکه، سیستمهای مخابراتی جهت سازمانهای کوچک، بزرگ و خیلی بزرگ
تولید سامانه های حوزه ابری Cloud Solution
امکان جذب به صورت امریه دوره سربازی جهت دانشجویان ممتاز (اطلاع از شرایط yun.ir/224fvf )
مهیا بودن شرایط برای یادگیری مطالب جدید در حوزه فعالیت
چشم انداز روشن شرکت در بازارهای بین المللی
سهم بالا از مارکت
برند شناخته شده در بازار
همکاری با شرکت ها و سازمان های شناخته شده از جمله همراه اول و رایتل
ثبات کاری و امنیت شغلی
شرکت تل سی جهت تکمیل کادر پشتیبانی فنی خود در حوزه نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن، به دنبال جذب کارشناس پشتیبانی و استقرار (لایه 2) می باشد.
پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی مشترکین و حصول اطمینان از رفع مشکل در کوتاهترین زمان
حل کلیه مشکلات روتین در لایه های مختلف نرم افزار، سیستم عامل و شبکه با توجه به دستور العملها
نصب، راه اندازی، پشتیبانی، تست و آموزش محصولات تولید شده
نصب، راه اندازی، پیکربندی و نگهداری تجهیزات حوزه شبکه و VOIP
نصب، راه اندازی و نگهداری سرویسهای تخصصی در حوزه Network
تهیه و تدوین گزارشات و ارایه آن به مدیر پشتیبانی
انجام خدمات پشتیبانی مطابق فرآیندهای ITIL (ثبت وکنترل تیکتها، مشخص کردن نوع و سطح مشکل، پیگیری تا حل مشکل براساس SLA، مستند سازی رفع مشکل)
رفع کلیه مشکلات و پوشش نیازهای مشتریان که از طریق پنل محصول قابل انجام است
جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم در رابطه با مشکلاتی که نیاز به ارجاع به لایه 3 دارند و انتقال آنها به کارشناسان لایه 3 و پیگیری تا رفع مشکل
تهیه و تدوین مستندات و راهنمای مورد نیاز کاربران، راهبران و مدیران سیستم های نرم افزاری
نظارت و کنترل دوره ای سامانه های مشتریان و اطمینان از عملکرد صحیح آنها
مشارکت در ارائه پیشنهادات جهت بهینه سازی، توسعه و بهبود عملکرد نرم افزارهای عملیاتی
تعامل با سایر بخش ها در خصوص نیازمندی های فنی محصولات
پیگیری نیازهای مشترکین برای خدمات پیشرفته، و ارائه راه حل رفع مشکل
معاونت استقرار و پشتیبانی
تخصص های اصلی و ضروری مورد نیاز: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
آشنایی با یک یا چند مورد از موارد ذیل مزیت محسوب میشود: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
آمادگی برای همکاری به صورت تمام وقت
فارغ التحصیل دانشگاه (در گرایشهای کامپیوتر یا مرتبط)
کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم سربازی (همکاری بصورت امریه سربازی برای واجدین شرایط)
روابط اجتماعی خوب در تعامل با کارفرما و مشتریان
علاقه مند به یادگیری مستمر و خودجوشی در انجام امور و مشکلات پیش روی
روحیه بالای پیگیری و تعهد در انجام مسوولیتهای واگذار شده و رعایت نظم و برنامه کاری
خوش خلق، شاداب و فعال با روحیه بالا جهت کار تیمی
آشنایی با زبان انگلیسی (خواندن : خوب، نوشتن و مکالمه : متوسط)
حقوق(توافقی)
بیمه تامین اجتماعی
امکان استفاده از بیمه تکمیلی
پاداش های مناسبتی
از متقاضیان درخواست می گردد رزومه خود را به آدرس jobs@telc.ir ارسال نمایند.