Languages
استخدام کارشناس پشتیبانی فنی
در حوزه نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن

کارشناس پشتیبانی و استقرار (لایه 2)

جذب نیرو، استخدام، فرصت شغلی، مرکز تماس، مرکز تلفن، voip


درباره تل سی:

شرکت دانش بنیان تل سی از جمله شرکت های مطرح در حوزه تولید نرم افزار، بخصوص نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن و همچنین ارائه دهنده راهکارهای فنی در حوزه voip می باشد. این شرکت با سالها فعالیت در داخل و خارج از کشور، اندوخته ای گرانبها از دانش و تجربه را در محصولات تولیدی خود به نمایش می گذارد. یکی از مهمترین و بارزترین مزیت های محصولات نرم افزاری این شرکت، طراحی و تولید آن بر اساس نوع کاربرد و محتوای مورد نیاز مشتریان می باشد. اهتمام به کسب دانش های جدید ، ارتقا سطح کیفی خدمات و بهبود عملکرد نرم افزارهای تولید شده در کنار تمرکز بر خواسته های مشتریان، به ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات، کمک شایانی نموده است.

 

مزیت های کار در تل سی:

  1. فعالیت در یک شرکت دانش بنیان

  2. شرایط ثبات کاری در یک شرکت با سابقه

  3. کار در یک محیط دوستانه و در ساختار سازمانی به دور از سلسله مراتبهای چند سطحی مدیریتی

  4. چابکی و چالاکی شرکتهای Startup علی الرغم سابقه طولانی فعالیت

  5. کسب تجربه در کنار افراد مجرب با بیش از 15سال سابقه کاری

  6. تولید و توسعه و ارایه نرم افزار براساس روشها و تکنولوژیهای روز

  7. تولید سامانه هایی که مبتنی بر تلفیق تکنولوژیهای مختلف برنامه نویسی، شبکه، سیستمهای مخابراتی جهت سازمانهای کوچک، بزرگ و خیلی بزرگ

  8. تولید سامانه های حوزه ابری Cloud Solution

  9. امکان جذب به صورت امریه دوره سربازی جهت دانشجویان ممتاز (اطلاع از شرایط yun.ir/224fvf )

  10. مهیا بودن شرایط برای یادگیری مطالب جدید در حوزه فعالیت

  11. چشم انداز روشن شرکت در بازارهای بین المللی

  12. سهم بالا از مارکت

  13. برند شناخته شده در بازار

  14. همکاری با شرکت ها و سازمان های شناخته شده از جمله همراه اول و رایتل

  15. ثبات کاری و امنیت شغلی

 

درباره جایگاه شغلی:

شرکت تل سی جهت تکمیل کادر پشتیبانی فنی خود در حوزه نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن، به دنبال جذب کارشناس پشتیبانی و استقرار (لایه 2) می باشد.

 

مسئولیت ها:

  • پاسخگویی تلفنی به مشکلات فنی مشترکین و حصول اطمینان از رفع مشکل در کوتاهترین زمان

  • حل کلیه مشکلات روتین در لایه های مختلف نرم افزار، سیستم عامل و شبکه با توجه به دستور العملها

  • نصب، راه اندازی، پشتیبانی، تست و آموزش محصولات تولید شده

  • نصب، راه اندازی، پیکربندی و نگهداری تجهیزات حوزه شبکه و VOIP

  • نصب، راه اندازی و نگهداری سرویسهای تخصصی در حوزه  Network

  • تهیه و تدوین گزارشات و ارایه آن به مدیر پشتیبانی

  • انجام خدمات پشتیبانی مطابق فرآیندهای ITIL (ثبت وکنترل تیکتها، مشخص کردن نوع و سطح مشکل، پیگیری تا حل مشکل براساس SLA، مستند سازی رفع مشکل)

  • رفع کلیه مشکلات و پوشش نیازهای مشتریان که از طریق پنل محصول قابل انجام است

  • جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم در رابطه با مشکلاتی که نیاز به ارجاع به لایه 3 دارند و انتقال آنها به کارشناسان لایه 3 و پیگیری تا رفع مشکل

  • تهیه و تدوین مستندات و راهنمای مورد نیاز کاربران، راهبران و مدیران سیستم های نرم افزاری

  • نظارت و کنترل دوره ای سامانه های مشتریان و اطمینان از عملکرد صحیح آنها

  • مشارکت در ارائه پیشنهادات جهت بهینه‏ سازی، توسعه و بهبود عملکرد نرم‏ افزارهای عملیاتی

  • تعامل با سایر بخش ها در خصوص نیازمندی های فنی محصولات

  • پیگیری نیازهای مشترکین برای خدمات پیشرفته، و ارائه راه حل رفع مشکل

 

پاسخگو به:

معاونت استقرار و پشتیبانی


شرایط تخصصی:

تخصص های اصلی و ضروری مورد نیاز:

  • آشنایی با مفاهیم VoIPو نرم افزارهایی مثل  Elastix, Issabel, FreePBX ,Asterisk

  • آشنایی متوسط با مباحث LPIC-2 سیستم عامل Linux (آشنایی با سطوح بالاتر مزیت محسوب می شود)

  • آشنایی با معماری و پیکربندی تجهیزات سیسکو (CCNA،  CCNPو CCNT مزیت محسوب می شود)

  • تسلط در سطح LPIC-1 سیستم عامل Linux

  • تسلط بر مفاهیم IP و  Network

آشنایی با یک یا چند مورد از موارد ذیل مزیت محسوب میشود:

  • آشنایی با معماری و پیکربندی Media Gateway و ا بزارهایی مانند  Kamailio

  • آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی و یکی ا ز زبان های PHP,Java,Python,Golang

  • آشنایی با ELK و نیز مفاهیم DevOps و ابزارهای مرتبط مانند GitLab, Docker

  • آشنایی متوسط با مفاهیم معماری نرم افزار

  • آشنایی با پایگاه داده های MariaDB/MySQL

  • آشنایی با نرم افزار مانیتورینگ Zabbix

  • آشنایی با تنظیمات میکروتیک

  • آشنایی با کسب و کار مرکز تماس

 

 

شرایط عمومی:

  • آمادگی برای همکاری به صورت تمام وقت

  • فارغ التحصیل دانشگاه (در گرایشهای کامپیوتر یا مرتبط)

  • کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم سربازی (همکاری بصورت امریه سربازی برای واجدین شرایط)

  • روابط اجتماعی خوب در تعامل با کارفرما و مشتریان

  • علاقه مند به یادگیری مستمر و خودجوشی در انجام امور و مشکلات پیش روی

  • روحیه بالای پیگیری و تعهد در انجام مسوولیتهای واگذار شده و رعایت نظم و برنامه کاری

  • خوش خلق، شاداب و فعال با روحیه بالا جهت کار تیمی

  •  آشنایی با زبان انگلیسی (خواندن : خوب، نوشتن و مکالمه : متوسط)

 

مزایا:

  • حقوق(توافقی)

  • بیمه تامین اجتماعی

  • امکان استفاده از بیمه تکمیلی

  • پاداش های مناسبتی

 

از متقاضیان درخواست می گردد رزومه خود را به آدرس jobs@telc.ir ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر تحقیق و توسعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی ، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی