Languages
خط مشی شرکت دانش بنیان تل سی
مرکز تماس و مرکز تلفن تل سی، پیشرو در ارائه خدمات تلفنی

بیانیه خط مشی سیستم مدیریت کیفیت

شرکت دانش بنیان ارتباطات بین المللی تل سی  به عنوان شرکتی پیشرو در حوزه تکنولوژی بخصوص تولید نرم افزارهای مرکز تماس، در جهت حرکت در مسیر مدیریت موفق و پايدار سازمان، با بهره گیری از نیروی انسانی متعهد و متخصص، مدیریت دانایی محور و استفاده بهینه از ظرفیت های خود به منظور ارتقای کیفیت محصولات و خدمات، با  استقرار سيستم مديريت کیفیت مبتني بر استاندارد بین المللی ISO9001 ویرایش 2015  و تعهد به بهبود مستمر آن ، رئوس خط مشي خود را به شرح زير اعلام مي دارد:
مرکز تماس_مرکز تلفن_کال سنتر_کانتکت سنتر

1 افزايش سطح رضايتمندي و اعتماد مشتريان و ساير ذينفعان از طريق شناسايي و درك نيازهاي حال و آينده آنان
2 توجه ویژه به آموزش های سیستمی حوزه مدیریت کیفیت
3 نهادينه نمودن فرهنگ بهبود مستمر در تمامی حوزه های کاری و ترویج فرهنگ تعهد در قبال كيفيت
4 گسترش بازار و افزایش سبد محصولات و خدمات در حوزه فناوری اطلاعات
5 توسعه همکاری با همکاران تجاری سازمان
6 پاسخگویی مناسب به نظرات و شکایات مشتریان در حوزه خدمات استقرار و پشتیبانی و خدمات پس از فروش 
7 ترویج فرآیندگرایی و توانمند سازی پرسنل در سازمان

مرکز تماس_مرکز تلفن_کال سنتر_کانتکت سنتر

مسئوليت بسترسازي ، تامين منابع و زيرساخت ها و برنامه ريزي راهبردی و حمايت لازم جهت استقرار ، حفظ و بهبود مداوم اين سيستم و تحقق اهداف آن بر عهده اينجانب بوده و از تك تك كاركنان انتظار مي رود با استعانت از خداوند متعال، ضمن درك صحيح اين خط مشي و بكار گيري مفاد آن در تمامي فعاليت هايشان ، با همفكري و همكاري صميمانه، نهايت سعي و تلاش خود را جهت اجراي دقيق اين سيستم و پويائي و بهبود مستمر اثربخشي آن بكار گيرند./

 

مدیر عامل
محسن مسجد جامعی

 

 

 

اطلاعات تماس
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر تحقیق و توسعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی ، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی