Languages
عقد توافقنامه همکاری با شرکت مبین نت
در زمینه ارائه سرویس مرکز تماس ابری
بازگشت به لیست اخبار

مشارکت با شرکت مبین نت در ارائه مرکز تماس ابری

  • تاریخ خبر: 1400/05/03
  • تعداد بازدید: 880
مشارکت با شرکت مبین نت در ارائه مرکز تماس ابری

با توجه به انتشار نسخه ابری مرکز تماس تل سی (Cloud IPCC)، این شرکت جهت ارائه سرویس مربوطه به مشتریان نهایی، با شرکت خدمات ارتباطی مبین نت که از جمله مطرح ترین شرکت ها در حوزه خدمات داده می باشد، توافقنامه ای را منعقد نمود. مطابق با این توافقنامه، تل سی به عنوان تامین کننده نرم افزار (Solution Provider) وظیفه تامین و توسعه محصول مرکز تماس ابری را به عهده خواهد داشت.

مرکز تماس ابری،cloud pbx،مرکز تماس،مرکز تلفن

با استفاده از محصول مرکز تماس ابری، مشتریان، بدون نیاز به خرید سخت افزار و حتی لینک ارتباطی جداگانه، می توانند از طریق اینترنت، نسبت به استفاده از این سرویس، با قیمتی به مراتب پایین تر از هزینه تمام شده مرکز تماس سنتی، اقدام کرده و شماره ای در این خصوص دریافت نمایند. لازم به ذکر است که پروسه خرید تا راه اندازی سامانه مرکز تماس ابری، در صورت انتخاب از پکیج های قیمتی از پیش تعریف شده محصول، در کمتر از یک روز کاری قابل انجام است که از این حیث، تفاوت محسوسی با مدل سنتی خود خواهد داشت.

اطلاعات تماس
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر تحقیق و توسعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی ، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی