با توجه به انتشار نسخه ابری مرکز تماس تل سی (Cloud IPCC)، این شرکت جهت ارائه سرویس مربوطه به مشتریان نهایی، با شرکت خدمات ارتباطی مبین نت که از جمله مطرح ترین شرکت ها در حوزه خدمات داده می باشد، توافقنامه ای را منعقد نمود. مطابق با این توافقنامه، تل سی به عنوان تامین کننده نرم افزار (Solution Provider) وظیفه تامین و توسعه محصول مرکز تماس ابری را به عهده خواهد داشت.
با استفاده از محصول مرکز تماس ابری، مشتریان، بدون نیاز به خرید سخت افزار و حتی لینک ارتباطی جداگانه، می توانند از طریق اینترنت، نسبت به استفاده از این سرویس، با قیمتی به مراتب پایین تر از هزینه تمام شده مرکز تماس سنتی، اقدام کرده و شماره ای در این خصوص دریافت نمایند. لازم به ذکر است که پروسه خرید تا راه اندازی سامانه مرکز تماس ابری، در صورت انتخاب از پکیج های قیمتی از پیش تعریف شده محصول، در کمتر از یک روز کاری قابل انجام است که از این حیث، تفاوت محسوسی با مدل سنتی خود خواهد داشت.