Languages
بازگشت به لیست اخبار

سازمان تأمین اجتماعی بعنوان یکی از پرمخاطب ترین سازمان های دولتی کشور، مرکزتماس خود را افتتاح نمود

  • تاریخ خبر: 1395/05/05
  • تعداد بازدید: 4593
سازمان تأمین اجتماعی بعنوان یکی از پرمخاطب ترین سازمان های دولتی کشور، مرکزتماس خود را افتتاح نمود

سازمان تأمین اجتماعی بعنوان یکی از پرمخاطب ترین سازمان های دولتی کشور، مرکزتماس خود را افتتاح نمود

این مرکز تماس با شماره تلفن 1420 با نام سامانه ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی، در تاریخ یازدهم مرداد ماه سال جاری، با حضور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ریاست محترم سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل محترم شرکت مشاورمدیریت و خدمات ماشینی تأمین و سایر مدیران ارشد محترم سازمان، فعالیت خود را بطور رسمی آغاز نمود.

شرکت ارتباطات بین المللی تل سی مفتخر است، از بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی سامانه های مرکز تماس، با توفیق در مناقصه برگزار شده، طراحی و پیاده سازی و نگهداری سامانه مرکز تماس سازمان تأمین اجتماعی را عهده دار باشد و در مدت زمانی محدود و با تلاشی بی وقفه، سهم کوچکی را در راه اندازی بموقع و موفق این سامانه بعنوان مرکز تماس سازمانی با بیش از 40 میلیون مخاطب در کشور، ایفا نماید.

اطلاعات تماس
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر تحقیق و توسعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی ، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی