Languages
مرکز تماس / کال سنتر تلسی
سامانه مرکز تماس/ کال سنتر هلدینگ فاخر
بازگشت به لیست اخبار

راه اندازی نرم افزار مرکز تماس (کال سنتر) تلسی در هلدینگ فاخر

  • تاریخ خبر: 1401/11/26
  • تعداد بازدید: 393
راه اندازی نرم افزار مرکز تماس (کال سنتر) تلسی در هلدینگ فاخر

شرکت فاخر کالا نوین گستر پویا از شرکت های با سابقه به منظور ایجاد اکوسیستم فاخر در حوزه‌های پست، لجستیک، تجارت الکترونیک و فناوری‌های مالی (فین تک) شکل گرفته است. هدف اصلی هلدینگ فاخر، ایجاد و گسترش کسب و کارها در حوزه‌های مربوطه و ارائه خدمات و محصولات مرتبط با آن‌ها است. شرکت تل سی مفتخر است که سامانه مرکز تماس (کال سنتر) این شرکت را در بهمن ماه سال 1401 با موفقیت، مورد بهره برداری قرار داده است. کال سنتر راه اندازی شده در این مجموعه، از دسته محصولات چابک و سریع شرکت تل سی می باشد که با توجه به بررسی های صورت گرفته و نیازسنجی انجام شده، پاسخگوی نیازهای فعلی و آتی مشتری خواهد بود.

شرکت ارتباطات بین المللی تل سی، دارای رتبه یک در تولید نرم افزارهای سفارش مشتری از شورای عالی انفورماتیک و ارائه دهنده راه حل های فنی در حوزه مرکز تماس، مرکز تلفن و VoIP می باشد.

اطلاعات تماس
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر تحقیق و توسعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی ، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی