شرکت برگ نیکی مشغول در حوزه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی می باشد که این شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر و تحلیل تماس ها با مشتریان خود، سامانه مرکز تماس (کال سنتر) تلسی را تهیه نمود. کال سنتر راه اندازی شده در این مجموعه، از دسته محصولات چابک و سریع شرکت تل سی می باشد که با توجه به بررسی های صورت گرفته و نیازسنجی انجام شده، پاسخگوی نیازهای فعلی و آتی مشتری خواهد بود.
شرکت ارتباطات بین المللی تل سی، دارای رتبه یک در تولید نرم افزارهای سفارش مشتری از شورای عالی انفورماتیک و ارائه دهنده راه حل های فنی در حوزه مرکز تماس، مرکز تلفن و VoIP می باشد.