با توجه به طرح جدید دولت مبنی بر مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها که در نیمه دوم اردیبهشت 1401 ابلاغ گردید، سامانه ای تلفنی با سرشماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ به منظور ثبت اعتراض عموم مردم در این خصوص در نظر گرفته شد و این وظیفه به عهده شرکت محترم رایتل قرار گرفت.
با توجه به تجربه پروژه های موفق گذشته در حوزه مرکز تماس بین دو مجموعه رایتل و تل سی، مسئولیت راه اندازی این سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن به شرکت تل سی واگذار گردید. در این خصوص کارشناسان این شرکت با توجه به ملی بودن پروژه و اهمیت موضوع، در زمان کمتر از دو روز نسبت به راه اندازی سامانه تلفنی مورد نظر اقدام نموده و با معماری خاص در نظر گرفته شده برای این پروژه، ظرفیتی معادل 2000 تماس همزمان را تحویل کارفرما نمودند.