Languages

Jupiter

شرکت های کوچک

PLANET

شرکت های کوچک - متوسط

STAR

شرکت های متوسط - بزرگ

UNIVERSE

سازمان ها و ارگان ها

مرکز تماس، مرکز تلفن و راهکار های تلفنی
<h1>مرکز تماس و مرکز تلفن تل سی</h1>

مرکز تماس و مرکز تلفن تل سی

نسل جدید سامانه های تلفنی

شرکت ارتباطات بین المللی تل سی از سال ۱٣٨٤ به منظور ارائه خدمات و راهکارهای تلفنی مبتنی بر تکنولوژیهای نوین بویژه انتقال مکالمات بر بستر شبکه های کامپیوتری تاسیس گردید. در طول فعالیت این شرکت، پروژه های فراوانی توسط تیم های نرم افزاری و سخت افزاری مجموعه انجام شده است و افتخار همکاری با سازمانها و شرکتهای مختلفی را داشته ایم.

یکی از مهمترین و بارزترین مزیتهای محصولات نرم افزاری این شرکت این است که، این محصول توسط تیم نرم افزاری این شرکت تهیه گردیده است و به طبع با توجه به نیازهای شرکتهای ایرانی طراحی و تولید شده است و علاوه بر بروز رسانی های پیاپی امکان طراحی و تغییرات منطبق با نیاز مشتری را نیز خواهد داشت.


خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی 24x7 متناسب با نیاز مشتری و قابل انتخاب از سطوح خدمات پشتیبانی SLA

خدمات مشاوره

خدمات مشاوره

انجام خدمات مبتنی بر مشاوره برای تهیه RFP، انتخاب طرحهای فنی، نظارت بر اجرای پروژه و ...

سرویس های رایانش ابری

سرویس های رایانش ابری

سرویس های مبتنی بر رایانش ابری شامل مرکز تماس ابری و ...

محصولات نرم افزاری

محصولات نرم افزاری

ارائه کننده راهکار های تلفنی و مرکز تماس متناسب با نیاز های مشتریان

در راه اندازی نرم افزار مرکز تماس خود تردید دارید؟

 

مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپ،کالسنتر،کانتکت سنتر،voip

چرا تل سی

شرکت ارتباطات بین المللی تل سی از جمله پر سابقه ترین و بهترین شرکت های ارائه دهنده سامانه های تلفنی از جمله مرکز تماس، مرکز تلفن و ... می باشد. این شرکت علاوه بر دارا بودن گواهی دانش بنیان از معاونت فن آوری اطلاعات ریاست جمهوری، موفق به دریافت رتبه 1 از شورای عالی انفورماتیک در زمینه "تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری" گردیده است. همچنین در سال 1395، تندیس صنعت نرم افزار برتر از سوی وزارت صمت، با افتخار به این شرکت تعلق گرفت.


مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپ،کالسنتر،کانتکت سنتر،voip

چرا مرکز تماس

امروزه مرکز تماس به جزیی جدا نشدنی از شرکت ها و سازمان ها بدل شده است و بسیاری از فرآیندهای کاری را تحت تاثیر خود قرار می دهد. با وجود ماهیت نسبتا پیچیده راه اندازی مرکز تماس در شرکت ها، تاثیر این سامانه بر افزایش رضایتمندی مشتریان به قدری بالاست که شرکت ها را ملزم به پیاده سازی و بهره برداری از آن می نماید. در حال حاضر، کمتر شرکت معتبری را میتوان یافت که از این سامانه بهره نبرده و رضایتمندی مشتریانش را نیز همراه داشته باشد.


مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپ،کالسنتر،کانتکت سنتر،voip

چرا مرکز تماس تل سی

نرم افزار مرکز تماس تل سی يك نمونه كامل و جذاب از نسل جديد سيستمهاي تلفني می باشد كه توانمندي هاي بسياري به يك سيستم سانترال بخشيده‌اند و به كمك اين توانمندي ها، اين سيستمها را از يك ابزار سنتي كه تنها تماسهاي تلفني را برقرار مي‌كردند، به يك ابزار پيشرفته تبديل نموده ‌است. یکی از مهمترین و بارزترین مزیت های محصولات نرم افزاری این شرکت طراحی و تولید آن بر اساس نوع کاربرد و محتوای مورد نیاز مشتریان می باشد. اهتمام به کسب دانش های جدید، ارتقا سطح کیفی خدمات و بهبود عملکرد نرم افزارهای تولید شده در کنار تمرکز بر خواسته های مشتریان، کمک شایانی به ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات نموده است.


مرکز تماس،مرکز تلفن،ویپ،کالسنتر،کانتکت سنتر،voip

امکانات کلیدی مرکز تماس تل سی

سفارشی سازی: مرکز تماس تل سی کاملا بومی بوده و به مشتری این امکان را می دهد تا بر اساس نیازمندی خود، محصول مد نظر را مورد بهره برداری قرار دهد.
یکپارچه سازی: این سامانه از طریق پرتکل های استاندارد دنیا، امکان یکپارچه سازی با سامانه های بیرونی را خواهد داشت. همچنین از طریق صدها API تعریف شده در سامانه مرکز تماس تل سی، امکان استفاده از اغلب قابلیتها در سایر نرم افزارها از جمله CRM، میسر می باشد.
منوی صوتی (IVR): از طریق IVR پیشرفته مرکز تماس تل سی، مشتری می توان هرگونه سناریویی را در محیطی گرافیکی طراحی نموده و مورد استفاده قرار دهد. لازم به ذکر است که امکان تعریف متغیرهای شرطی مختلف در IVR وجود دارد.
گزارشات: نرم افزار مرکز تماس تل سی دارای تنوع گزارشات فراوانی ست که هر گونه نیازمندی را مرتفع خواهد ساخت. همچنین مشتریان در صورت نیاز می توانند از ماژول گزارش ساز برای تهیه گزارشات دلخواه استفاده نمایند.


لیست کامل امکانات مرکز تماس تل سی

 

اطلاعات تماس
دفتر شماره یک: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر شماره دو: کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی