Languages
مزایای استفاده از ویپ در هتل
مرکز تماس و مرکز تلفن تل سی، پیشرو در ارائه خدمات تلفنی
بازگشت به لیست مقالات

کاربرد ویپ در هتل ها

  • تاریخ مقاله: 1398/12/08
  • تعداد بازدید: 2707
کاربرد ویپ در هتل ها

این روزها تکنولوژی باعث رونق کسب و کارهای زیاده شده است، هتل داری نیز یکی از مشاغلی است که به بهبود کیفیت در سرویس دهی وابسته است. نقش تکنولوژی در این زمینه بسیار موثر می باشد.

 

سرویس دهی تلفنی یکی از مهمترین مسائلی است که می تواند منبع سودآوری برای هتل ها باشد. امروزه، استفاده از تلفن همراه باعث کاهش سرویس های تلفنی در هتل ها شده است ولی سرویس  های مبتنی بر اینترنت و شبکه روز به روز گسترش یافته اند به طوری که علاقه مندی برای دریافت این سرویس ها توسط مردم کاملا مشهود است.

از زمانی که تلفن های مبتنی بر شبکه (IP PBX) به بازار عرضه شده اند، نگهداری و گسترش سیستم های تلفنی بسیار کم هزینه و آسان تر شده است. گاهی اوقات هزینه های حذف تلفن های آنالوگ موجود در هتل ها و جاگزینی آنها با تلفن های IP شاید باعث بی میلی مدیران هتل ها برای روی آوردن به این تکنولوژی شده باشد. به علاوه بسیاری از هتل ها هستند که از کابل کشی آنالوگ استفاده می کنند و لی برای استفاده از تلفن های IP به کابل کشی شبکه نیاز می باشد که هزینه کابل کشی شبکه نیز مستلزم هزینه دیگری خواهد بود. البته استفاده از سیستم وایرلس (تجهیزات بیسیم) هزینه کابل کشی را حذف می نماید ، البته سرویس های بیسیم در بیشتر هتل های بزرگ و مدرن در دنیا ارائه می گردد.

ویپ برای هتل ها

حال به مزایای استفاده از ویپ در هتلها می پردازیم که باعث خواهد شد هزینه های اولیه  راه اندازی مرکز تماس  را در مقابل به دست آوردن این مزایا ناچیز بدانید :

  1. بیشترین کاهش هزینه در مکالمات تلفنی، زمانی اتفاق خواهد افتاد که بخواهید این سیستم را برای هتل های زنجیره ای پیاده سازی کنید.
  2. امکان استفاده از تلفن های بی سیم تحت شبکه WiFi در تمامی نقاط هتل که تحت پوشش این سرویس باشد.
  3. امکان استفاده از سیستم حسابرسی تلفنی برای میهمانان و هزینه های تماس کارمندان
  4. سهولت در گسترش
  5. امکان استفاده از صندوق صوتی به روی گوشی های تلفن رومیزی
  6. امکان گزارش گیری کامل از مکالمات میهمانان و کارمندان
  7. امکان رکورد مکالمات کارمندان برای بهبود پاسخگویی به میهمانان
  8. امکان ارسال تماس های بیداری (Wake Up) به صورت اتوماتیک
  9. امکان پاک کردن مکالمات به روی صندوق صوتی در هنگام تسویه حساب میهمان
  10. امکان نمایش شماره اتاق روی گوشی های تلفن میهمانان
  11. امان مسدود کردن تماس ها برای کارمندان و میهمانان
  12. امکان ارسال پیغام های صوتی ضبط شده برای تک تک و یا همه میهمانان          

 

اطلاعات تماس
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه دوم- کد پستی: 34634-15117
دفتر تحقیق و توسعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، کیلومتر 17 اتوبان کرج، بعد از پیکان شهر، بلوار پژوهش، دانشکده کشاورزی ، ساختمان پویش، واحد 1-205
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: 13112-14977 ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | مرکز تماس و مرکز تلفن تلسی