تغییر زبان
مرکز تماس و تلفن تل سی
نرم افزار مرکز تماس چند رسانه ای تل سی شامل

پشتیبانی

خدمات پشتیبانی

به دلیل ماهیت عملکرد و حساسیت سیستمهای تلفنی و مراکز تماس که دائما در حال دریافت و ارسال تماس می باشد، عملکرد بهینه آن در لحظات حساس و بارهای ترافیکی بالا بسیار حیاتی تلقی می گردد. از این رو استفاده از خدمات و سرویس های پشتیبانی ضروری خواهد بود زیرا سیستم های تلفنی علاوه بر عملکرد خود با سیستم ها و دستگاه های دیگر سازمان منجمله CRM، خطوط ورودی تلفن، Router Gateway ها و . . . درگیر خواهند بود.
مشتریان محترم تل سی جهت بهره مندی رضایت بخش از محصول مرکز تماس این شرکت می توانند به تناسب نیاز و حساسیت موضوع نسبت به انتخاب سطح خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود اقدام کرده و از سرویس های آنلاین و خدمات پشتیبانی این مجموعه بهره مند گردند.

جدول شرح خدمات پشتیبانی

ردیف شرح خدمات سطح
0 Bronze
Level
سطح
1 Silver
Level
سطح
2 Gold
Level
سطح
3 Diamond
Level
1 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت غیر حضوری در ساعات کاری 4 3 2 1
2 حداکثر زمان رفع مشکل به صورت حضوری در ساعات کاری 16 8 4 1
3 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت غیرحضوری خارج از ساعت کاری ندارد 6 3 2
4 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت حضوری خارج از ساعت کاری ندارد 16 12 8
5 کنترل دوره ای هر 6  ماه هر 3  ماه هرماه هر هفته
6 تهیه کپی پشتیبان از تنظیمات سیستم هر 6  ماه هر 3  ماه هرماه هر هفته
7 افزونگی نرم افزار ندارد ندارد دارد دارد
8 افزونگی سخت افزار ندارد ندارد دارد دارد
9 راه اندازی مجدد سیستم در زمان بروز مشکل حاد (Disaster Recovery ) پس از در اختیار قرار دادن سخت افزار 96 48 12 8
10 سقف خدمات حضوری رایگان در ماه ( مواردی که رفع مشکل نباشد) ندارد ندارد 4 8
11 تعداد نفرات مستقر در سازمان 0 0 0 1
ورود به سیستم تیکتینگ
اطلاعات تماس
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه اول
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: ٣٤٦٣٤-۱۵۱۱٧ ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | شرکت ارتباطات بین المللی تل سی