Languages

بازیابی رمز عبور

ایمیل خود را وارد کنید

ورود به حساب کاربری


مرکز تماس و تلفن تل سی
نسل جدید سیستم های هوشمند تلفنی

راهکار ها

جدول شرح خدمات

ردیف شرح خدمات سطح
0 Bronze
Level
سطح
1 Silver
Level
سطح
2 Gold
Level
سطح
3 Diamond
Level
1 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت غیر حضوری در ساعات کاری 4 3 2 1
2 حداکثر زمان رفع مشکل به صورت حضوری در ساعات کاری 16 8 4 1
3 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت غیرحضوری خارج از ساعت کاری ندارد 6 3 2
4 حداکثرزمان رفع مشکل به صورت حضوری خارج از ساعت کاری ندارد 16 12 8
5 کنترل دوره ای هر 6  ماه هر 3  ماه هرماه هر هفته
6 تهیه کپی پشتیبان از تنظیمات سیستم هر 6  ماه هر 3  ماه هرماه هر هفته
7 افزونگی نرم افزار ندارد ندارد دارد دارد
8 افزونگی سخت افزار ندارد ندارد دارد دارد
9 راه اندازی مجدد سیستم در زمان بروز مشکل حاد (Disaster Recovery ) پس از در اختیار قرار دادن سخت افزار 96 48 12 8
10 سقف خدمات حضوری رایگان در ماه ( مواردی که رفع مشکل نباشد) ندارد ندارد 4 8
11 تعداد نفرات مستقر در سازمان 0 0 0 1
اطلاعات تماس
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، جنب هتل سیمرغ، بن بست دلبسته، پلاک ۵ ، طبقه اول
تلفن: ٨٤٣٧٣٠٠٠ دور نگار: ٨٤٣٧٣۹۹۹ کد پستی: ٣٤٦٣٤-۱۵۱۱٧ ایمیل: info(at)telc.ir
TelC | شرکت دانش بنیان ارتباطات بین المللی تل سی، تولید کننده نرم افزارهای مرکز تماس و مرکز تلفن