به دلیل ماهیت عملکرد و حساسیت سیستمهای تلفنی و مراکز تماس که دائما در حال دریافت و ارسال تماس می باشد، عملکرد بهینه آن در لحظات حساس و بارهای ترافیکی بالا بسیار حیاتی تلقی می گردد. از این رو استفاده از خدمات و سرویس های پشتیبانی ضروری خواهد بود زیرا سیستم های تلفنی علاوه بر عملکرد خود با سیستم ها و دستگاه های دیگر سازمان منجمله CRM، خطوط ورودی تلفن، Router Gateway ها و . . . درگیر خواهند بود.
مشتریان محترم تل سی جهت بهره مندی رضایت بخش از محصول مرکز تماس این شرکت می توانند به تناسب نیاز و حساسیت موضوع نسبت به انتخاب سطح خدمات پشتیبانی مورد نیاز خود اقدام کرده و از سرویس های آنلاین و خدمات پشتیبانی این مجموعه بهره مند گردند.